Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Må være siden det er fredagskveld​:beer::beer:

3 Likes

Insider nr. 181 har sett en film 77 ganger, men jeg sier ikke hvilken! Takk til @Lionking77! :lion_face:

10 Likes

:slight_smile:

2 Likes

Det er en problemfri filosofi… https://m.youtube.com/watch?v=nbY_aP-alkw

2 Likes

Halla @Hallakis, Insider nr. 182 :slight_smile: Velkommen i klubben :slight_smile: :beers:

8 Likes

@ThomasM er Insider nr. 183! Tusen takk! :smiley: Har vridd hodet for å finne på en vits - noe med Thomas toget kanskje? - kanskje dere har forslag? :wink:

6 Likes

Er han like rå på aksjer som Thomas toget? tuut tuut!
Eller kanskje bare et rage train?

8 Likes

Haha herlig! :joy: Takk for velkomsten :grinning:

2 Likes

En skikkelig storfisk! @blaahval er Insider nr. 184 :smiley: Tusen takk! :whale:

12 Likes

(Er det nå jeg skal ødelegge stemningen med å si at en hval ikke er en fisk men et pattedyr? :rolling_eyes: )

7 Likes

NEI!!!

4 Likes

Haha, takk for den @pdx
Jeg hadde egentlig planer om å bli insider nr 200, for jeg regnet med du ville stelle i stand en real fest da! Men jeg klarte ikke å vente lenger, papirtapet mitt begynner å bli stort nok nå. Som en nybegynner i aksjeverden håper jeg at en deltakelse her skal gi meg litt nyttig lærdom på en positiv måte.

Har fått et veldig godt inntrykk av flere her inne med måten de bidrar på, så håper jeg at jeg på sikt kan bidra med noe og gi litt tilbake igjen også :slight_smile:

Gjør insider-medlemskapet meg til en storfisk, inviterer jeg til fest isåfall! :whale::beers:

8 Likes

Velkommen skal du være! Kjipt å høre om papirtapet… har vært der noen ganger selv :money_with_wings:
Jeg tenkte at de første 200 Insiderene skulle få en egen badge for å feire litt, men tips til andre stunt mottas med takk :slight_smile:

3 Likes

Loddtrekning? Vinneren får én aksje i et valgfritt selskap :smile: (googlerdendyresteaksjeniverden)

1 Like

Mmm, fikk lyst på nystekte chocolate-chip cookies. @Cookie89 er Insider nr. 185 :smiley: Tusen takk! :cookie:

3 Likes

Har vært så høgt nivå på diskusjonene her inne at er måtte ta steget ! Cookie er godt! Med litt god kaffi :grin:

8 Likes

Hyggelig å høre @Cookie89! Takk til alle Insidere som bidrar :slight_smile:

Tusen takk til @hsvindle, Insider nr. 186 :slight_smile:

PS: Jeg ble pappa for andre gang for noen timer siden, skulle ønske jeg hadde en cigar-emoji å dele ut :wink: Det får bli en :beer: til alle!

22 Likes

Heisann @Heisannhoppsann, Insider nr. 187! Velkommen :smiley:

6 Likes