Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Jeg tok en pils i går, da var det en gratulerer-skål for dere da :smiley::+1:

2 Likes

Tusen takk og god morgen til @Apluss, Insider nr. 188 :smiley: :coffee:

6 Likes

Til lykke med bambino numero dos, pdx! :angel:

Nå var det min tur også: Gunnar made me do it.

Ser frem til å slite dere ut med dumme spørsmål og behov for mental Funcom-støtte :wink:

8 Likes

Tusen takk @h3nk1! Insider nr. 189 :grinning::hugs:

9 Likes

Velkommen til galskapen

Ingenting å dvele ved, @Dweller er Insider nr. 190! Velkommen og tusen takk! :slight_smile:

7 Likes

Når @Rottemannen forlater skuta, er det best å selge aksjen! Tusen takk til Insider nr. 191! :ship: :rat:

10 Likes

Velkommen tilbake som Insider, @Larsen :slight_smile:

10 Likes

Trodde et øyeblikk det var Kelis - men @Kellis er Insider nr. 192! :smiley:

7 Likes

Tusen takk @Energystar, Insider nr. 193! :slight_smile: Nærmer oss 200 Insidere med stormskritt!

10 Likes

På morgenkvisten ble @Starfighter Insider nr. 194! Tusen takk og velkommen! :smile::small_airplane:

10 Likes

Han er enten en ung bokser eller rapper, jeg er ikke helt sikker. Tusen takk til Insider nr. 195, @younglefty! :smiley:

8 Likes

Han har kommet til riktig sted - for her er det mye bra lesestoff. @Leser er Insider nr. 196! Velkommen! :smiley: :book:

4 Likes

Release the Kraken…eh… @Kraakko! Tusen takk til Insider nr. 197! :smiley: :slight_smile:

7 Likes

Velkommen ja! Bare 3 igjen til 200 :slight_smile:
Må jo bli en bra premie til nr 200? Og en sponset Tekinvestor-samling i Karibien på de første 200? :grin:

6 Likes

Jeg vet ikke om budsjettet strekker helt til Karibien :wink:

MEN, jeg tenkte at de første 200 Insiderne skal få delvis sponset kaffe hos Sognefjord Kaffibrenneri (som vår kjære @lassar åpner i august). Detaljene kommer senere :slight_smile:

Tusen takk til @xzavier, Insider nr. 198! :smiley: :thumbsup:

15 Likes

Velkommen til Insider nr. 199, @Martins! :smiley:

Hvem blir #200? :smiley:

12 Likes

Kan eg få dobbelt abbonoment, så kan eg bli nr 200? :roll_eyes:

1 Like

Folk har hatt flere abb samtidig tidligere … :smiley:

3 Likes

Insider nr. 200 ble…trommevirvel… @romjen! Velkommen og tusen takk! :slight_smile:

20 Likes