Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bli en Insider? đŸ» [1000 Insidere!]

ok,gi meg det rÄeste tipset fra insiden,-og hvorfor dere tror deres valgte aksje er tidenes aksje.

:stopwatch: dere har ut dagen Ă„ svare!

Vi har en chat. Som er ganske morro :wink:

Ellers er det bare Ă„ bli med i klubben Ă„ sjekke. Mistenker at @pdx enda deler ut 7dagers prĂžvemedlemskap gratis.

1 Like

ok,vi fÄr se om ikke jeg prÞver dette ut en gang,trenger bare Ä finne meg jobb fÞrst :tired_face:

1 Like

Hva slags jobb trenger du?

1 Like

jeg er en platearbeider/rigger/truck(T4)/krane(G4) og prÞver nÄ Ä fÄ jobb hos Swire pÄ Tananger utenfor Stavanger,da Swire nÄ nylig fikk 2 Ärs-kontrakt av Aker Solutions(min tidl. arb.giver) .

Swire er pdd i en sĂžkeprosess i om Ă„ oppbemanne,-der SKAL jeg inn!

:crossed_fingers:

3 Likes

Velkommen @endre, Insider nr. 304 :smile::tada::+1::clinking_glasses:

5 Likes

jĂžss,blitt en kjekk pengemaskin denne nettsiden,-gratulerer.

kan noen av medlemmene vise til vekst i verdiskapningen etter begyndt medlemskap?

Jeg tror verdien den enkelte fÄr ut fra et innsidemedlemskap varierer. Det finnes endel info som kun postes pÄ innside delen. Mange poster kun der og mange poster endel info der fordi den delen av forumet ikke er sÞkbar.

Jeg mener den viktigste funksjonen man kan fÄ pÄ innside delen er Ä bygge et nettverk med personer som kan mer om aksjer enn en selv. Det er iallefall den stÞrste verdien jeg har hentet ut av bÄde innside delen her og den lukkede delen av gamle Funcominvestor. Om det er mulig Ä sette en kroneverdi pÄ den kunnskapen vet jeg ikke. Men det var personer med mer kunnskap enn meg som fikk meg til Ä selge nÄr TSW ble lansert rett fÞr kursken gikk i dass.

SÄ et innsidemedlemskap kan vÊre nyttig men det er ogsÄ garantert noen som ikke fÞler verdi i det.

1 Like

jeg haddet et “innsidemedlemskap” hos Tandberg Data i 2008,-det var Stig Myrseth som anbefalte selskapet


LĂŠrte mye dengang da,det kan jeg love deg.

Enig i mye av det @Evilfreud sier. Jeg setter veldig pris pÄ alle Insidere, uten dere hadde jeg ikke kunnet holdt TekInvestor i gang. NÄ har jeg ogsÄ omsider funnet en dyktig utvikler som det meste av det jeg fÄr inn gÄr til. FÞrst ut av ny funksjonalitet blir portefÞljefunksjon, sÄ man kan enkelt legge inn aksjene man eier, fÞlge verdien av de gjennom bÞrsdagen og etterhvert ogsÄ sammenligne mot andre Insidere. Det gleder jeg meg til Ä fÄ ut :smile:

15 Likes

Hei og velkommen til @Gheno, Insider nr. 305 :smiley: :smiley: :smiley: :beers:

9 Likes

@oeklajh er Insider nr. 306! Velkommen til galehuset :smile::+1:

8 Likes

Tusen takk @Nilsen for at du har valgt Ă„ bli Insider nr. 307! :clap::smile::+1::tada::beers:

8 Likes

Tjohei Insider nr. 308, @Chrisx! :smile::tada::+1:

8 Likes

Velkommen Insider nr. 309, @Demivalota :smiley: MĂ„ ikke forveksles med Demi Lovato

6 Likes

Eller er det Demi Lovatos hemmelige alias?!? :open_mouth: :thinking:

1 Like

Kanskje @sveingl er nysgjerrig pÄ hva som skjuler seg i denne trÄden?

Velkommen som Insider nr. 310! :slight_smile: :slight_smile:

8 Likes

Tjohooo! @lilletore er Insider nr. 311! Velkommen! :smiley: Er du liten eller er det sÄnn at du egentlig er svÊr sÄ navnet er litt omvendt?

4 Likes

Jaggu er ikke @Lebo Insider nr. 312! Velkommen skal du vĂŠre! :smiley:

4 Likes

Takk for det :slight_smile: Var heilt tilfeldig eg fant denne sida pÄ Shareville
 Ser ut som det er ein god konkurrent til Xtrainvestor
 :slight_smile:

5 Likes