Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

For en hyggelig overraskelse på en søndags morgen, @Irathi er Insider nr. 36! :smile::smile::+1:

14 Likes

Jess jess!

Hadde tenkt å skrive meg opp som nr 1 da du lanserte dette, men så kom noen meg i forkjøpet så da kunne det bare være tenkte jeg!

men men … så en søndagsmorra var det liv i givergleden og alt man kan skrive av på skatten er ++

11 Likes

Go go go @Gonzo! - Insider nr 37 :smiley: Tusen takk :slight_smile:

10 Likes

Supertakk til @Janno, Insider nr. 38! :smile:

13 Likes

Takk til mystiske @MK1, Insider nr. 39! :beers:

14 Likes

Er han 18 år og glad i tekno? Hvem vet? Men @Tekno18 er Insider nr. 40! Tusen takk :slight_smile:

17 Likes

Holy guacamole! @Mr.Tortilla er Insider nr. 41! Tusen takk :slight_smile: :taco:

16 Likes

Herr admin: hvor tar du det fra? Det første jeg sjekker når dagen starter er denne tråden. Om dine karakteristikker er det kun ett ord som gjelder: festlig!

10 Likes

Jeg er kjent for å ha de tørreste vitsene, så det er fint å kunne bruke den evnen til noe “nyttig” :wink: @BillyP: mulig jeg må vise det du skrev til fruen… “se! jeg er morsom!”

13 Likes

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har det problemet!!!

7 Likes

Helt enig! Guacamole… Holy crap!

5 Likes

Favoritt dip’en til Donald Duck? Kvakkamole!!!

5 Likes

Kanskje vi kan ha komitime på chatten? ( enda en grunn for å bli insider) :smiley:

3 Likes

Oi, rett fra fysikkens vidunderlige verden, @Atomics er Insider nr. 42 :slight_smile: Tusen takk! :beers:

12 Likes

Og jaggu ble ikke @boven Insider nr. 43! :smiley: Tusen takk :slight_smile:

10 Likes

Går unna nå, artig å se :slight_smile:

Pdx, Hvor mange av innsiderne er fortsatt betalende? Om du vil dele det da?

41 av 43 :slight_smile: Så det synes jeg veldig bra :slight_smile: Takk til alle Insidere! :slight_smile:

14 Likes

Jeg har vridd hjernen men kommer ikke på en vits om navnet hans. @goliathus er Insider nr. 44! Tusen takk :smile::beers:

7 Likes

Jaja, da var det vel David som tapte siden Goliathus er nr 44!

12 Likes

“In mother russia, there is no Inside.” Благодаря @colzjek, Insider номер 45!! :smile::smile::wink:

15 Likes