Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Stor underholdning på chatten ja! :smile:

2 Likes

HAHA, aksjetipsene sitter løst, samme gjør tipsene for bleieskift,leggetider og arbeidsfordeling i heimen :stuck_out_tongue:

4 Likes

Tema i dag: Den moderne mannen

5 Likes

Gikk glipp av slutten på diskusjonen, skulle veldig gjerne hatt litt lengre historikk. host @pdx host :slight_smile:
Fant ut at jeg og @Nocturne var skummelt like på mange punkter, og at halvparten av de som er aktive på forumet på dagtid ikke er heltids-investorer, men i pappaperm.

10 Likes

Han høres ut som en 80-talls helt: @actionhank er Insider nr. 63! :slight_smile:

Tusen takk!

11 Likes

Jeg vet ikke så mye om han annet enn at han liker å ha tastatur på hodet. @trondvh er Insider nr. 64! :smiley: Tusen takk!

11 Likes

Kanskje du husker han fra gamle dager? @SloMo er Insider nr. 65! :beers:

16 Likes

Fra virkelig gamle dager. Lurer på hvilket nummer jeg hadde på det første forumet. Må jo ha vært veeeeeldig tidlig @pdx :slight_smile:

8 Likes

Ja, tipper en av de 10 eller 5 første :smile::clap::clap:

4 Likes

Velkommen hjem! @SloMo Godt med flere av galningene på plass! :smiley:

9 Likes

Jeg tror ikke jeg skjønner teoremet hans, men @kuratowski er Insider nr. 66! :clap: Tusen takk!

17 Likes

Jaggu! @stein er Insider nr. 67! Tusen takk :slight_smile: :smiley:

11 Likes

Forumets mest originale brukernavn? @1fiskebolle er Insider nr. 68! Tusen takk! :fish:

10 Likes

Kunstnerens litt mindre kjente bror… @Pegasso er Insider nr. 69! Tusen takk! :smile::smiley::clap:

10 Likes

Velkommen i de gales klubb @pegasso og @1fiskebolle :smiley:

10 Likes

Han har vært på 52 konserter med Dave Matthews band! @Matthews52 er Insider nr. 70! :slight_smile: Tusen takk!

6 Likes

Er han er robot fra fremtiden? Mystiske @S07S :robot: er hvertfall Insider nr. 71! Tusen takk :slight_smile:

11 Likes

Velkommen til galehuset, @Marthe! :smiley: Insider nr. 72! :clap:

13 Likes

Velkommen til klubben hvor pappaperm og lignende småbarns temaer diskuteres hett! Hender også at aksjer og pupper diskuterer i ulik rekkefølge!

2 Likes

@Hocki er Insider nr. 73! :ice_hockey::ice_hockey::ice_hockey::ice_hockey::ice_hockey::smiley::clap::smile: Tusen takk!

10 Likes