Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bli en Insider? đŸ» [1000 Insidere!]

Takk, ser frem til bÄde saklige og ikke sÄ saklige diskusjoner :smile:

13 Likes

Har tenkt pÄ det siden det var 40 insidere her, men har aldri klart Ä fÄ fingeren ut
 NÄ hadde jeg litt ledig tid, sÄ da ble det. Kjekt Ä kunne bidra for Ä opprettholde et sÄ godt forum som dette!

7 Likes

Kudos til @borgb, Insider nr. 74! :smile::smile::clap::clap::smile::smile::tada::beers:

11 Likes

Ingen tennis vits? :tennis:

8 Likes

Har du en god en? :wink:

Aksjer gÄr opp og ned, da er det greit Ä ha den beste volleyen i verden, gratulerer b. borg som ny insider.

9 Likes

Er han like god til Ă„ klaske baller som han er med aksjer? Velkommen @borgb :smiley:

8 Likes

NĂ„ har han blitt en av de 75 musketerer! Tusen takk til @Athos! :smiley: :crossed_swords:

12 Likes

Takk :slight_smile: Lusket pÄ forumet lenge nok sÄ var pÄ tide :slight_smile:
Mine ballferdigheter er vel heller fravÊrende, hÄper pÄ bedre hell med aksjene :wink:

9 Likes

Megatakk til @RobertS, Insider nr. 76 :slight_smile: :slight_smile: :beers:

7 Likes

Alle vet hvilken bokser han bruker. Velkommen B. Borg!

6 Likes

@Sundox er Insider nr. 77! Tusen takk :smile::kissing_heart::clap:

9 Likes

Jeg tror mÄlet mitt om 100 Insidere fÞr sommeren blir slÄtt :smile:

@t_h er Insider nr. 78 :smile::clap::tada: Tusen takk!

13 Likes

5 sekunder senere ble @alexsl Insider nr. 79! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::tada::+1::beers:

13 Likes

NĂ„r kommer bĂžrsnoteringen?
Blir minimumstegning 100k €? :grinning:

1 Like

Kommer papirer i posten snart :wink: Satser pÄ notering pÄ NYSE :smile:

3 Likes

Han ble lei av Ä se pÄ spellemannspris pÄ nrk og Mannen med den nakne pistol pÄ tv2 humor, og bestemte seg for Ä bli Insider nr. 80! Tusen takk @mark-1 :smile::tada::+1::beers:

11 Likes

Kan jeg melde meg ut og melde meg inn igjen slik at jeg blir innsider nr.100? :smile:

1 Like

Nei, men du kan starte 20 nye medlemskap :money_with_wings::wink:

13 Likes

Han er en “real bad moddaf***er” :smile: @Modda er Insider nr. 81! Tusen takk :smile::+1::beers:

13 Likes