Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Og takk til en kar som er så nervøs for aksjekursen at han har tattovert Funcom-logoen på brystet!

@nervetattoo er Insider nr. 92!

11 Likes

Megatakk til en George Michael superfan, @WAM, Insider nr. 93!

og en med rent mel i posen @mel, Insider nr. 94! :smiley:

10 Likes

Velkommen @nervetattoo har du vurdert en tattis ved siden av med Tekinvestor?

Jeg har aldri vurdert tattis, men jeg ga meg selv en god ide😀

3 Likes

Tror dessverre ikke jeg klarer å leve opp til nicket på det området dessverre :wink:
Man snakker om at folk forelsker seg i en aksje, men hvor lett blir det å selge seg ut hvis man bærer på en tatovering av den også :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Etter å ha tatt over Nytt på nytt, skal han ta knockout på TekInvestor også, @Baardko er Insider nr. 95! Tusen takk! :smiley: :beers:

11 Likes

For å spille Conan og ha råd til aksjer kjøpte han en billig spillkonsoll-kopi fra Kina, @xfrox er Insider nr. 96! :video_game: Tusen takk!

17 Likes

Jeg skal kjøpe meg en Toyota @Halux for Funcomgevinsten! Takk til Insider nr. 97! :oncoming_automobile:

Hvem får de 3 siste merkene før vi når 100 Insidere? :smile:

10 Likes

Har du noe stats på antall poster i januar på forumet generelt og i chatten? Har du roen på å telle nuller?

Blir like glad hver gang jeg ser brukernavnet hans… @Slappenfjert er Insider nr. 98! Tusen takk! :no_smoking:

6 Likes

@Bengan er Insider nr. 99! Tusen takk :smiley:

Gjorde et lite Googlesøk for å lære litt om Bengan:

Ja vel.

13 Likes

Skal legge ut litt stats i helgen :slight_smile:

Nøkkelord: vekst

8 Likes

Haha perfekt :slight_smile:

:joy: thank you

1 Like

Insider nr. 100 er…trommevirvel… @tswbeta! Tusen takk!

Og en ekstra takk til alle som er med å støtte TekInvestor - det varmer! :+1::clap:

27 Likes

Stolt innehaver av mitt nytildelte Pioner badge!
Anbefaler alle som ønsker en ryddig og god diskusjon om å bli Insider, vel verdt pengene!
Takk til @pdx for et strålende arbeid med å holdet forumet oppe, og en stor takk til alle de andre Insiderne som gjør dette forumet så utrolig mye bedre enn alle andre!

15 Likes

Vi gir oss ikke med 100 insidere! @fborch er nemlig Insider nr. 101. Muchos gracias! :taco:

14 Likes

@Pokky er Insider nr. 102, tusen takk! :smiley: :hotdog: <-- fordi jeg akkurat har spist pølse i brød

12 Likes

Han er ekspert i å 3D-modellere meitemark, @Marqviz er Insider nr. 103! Tusen takk! :smiley: :snake:

11 Likes

Ja, fått meg akkurat ned for å lære om teknisk analyse, da jeg kom på at børsen var stengt i dag. Så håper meitemark modellering holder som bidrag forløpig :grin:

3 Likes

Ha ha ha dritt når børsen er stengt :joy:
Velkommen @Marqviz

4 Likes