Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bli en Insider? đŸ» [1000 Insidere!]

Velkommen ogsÄ pÄ kveldinga til @spararn som er Insider nr. 138! Takk takk! :smiley:

7 Likes

Fikset nÄ @Atlebassen, fjerner innleggene over sÄ ingen blir forvirret
 :slight_smile:

Bang! Han tror kursen skal gÄ som en kule - @kula er Insider nr. 139 :smiley: Tusen takk! :slight_smile:

8 Likes

Det hÄper jeg :blush:

4 Likes

Inspirert av at aksjekursen til Funcom kan se ut som et fjell - @BrokeBack er Insider nr. 140! :smile: Se opp for stup, og velkommen i klubben :smile::heart_eyes::mountain_biking_man:

9 Likes

Velkommen til solstrÄlen @rayman, Insider nr. 141! :smiley: :sun_with_face:

5 Likes

Jeg vil heller assosiere Funcom med en dramatisk kjĂŠrlighetshistorie :wink: Ender godt til slutt da og ikke som i filmen.

4 Likes

Han fÞlger strÞmmen pÄ bÞrsene, Insider nr. 142 er @Planteplankton :smiley: Tusen takk!

10 Likes

Han spiller bare en blanding av gamle Konami-spill, @Konamixx er Insider nr. 143! Tusen takk! :smiley: :video_game:

8 Likes

Og jeg som trodde det skulle komme noe “han er ikke kona mi, men” :grinning:

13 Likes

Aj! Den var jo pÄ sÞlvfat, jaja :wink:

1 Like

ForeslÄr at @Konamixx kjÞper et innsidemedlemskap til sÄnn at vi kan fÄ en ekstra phun!

3 Likes

@pdx, husker du jeg nevnte noe om at du kunne “leve” av forumet etterhvert? Hvor du sa det var langt igjen? Har gĂ„tt fort de siste mnd :slight_smile:

Mekker du ett hekle og babyforum, sÄ er du i mÄl om ett Ärs tid

1 Like

Det er fortsatt langt igjen ja, men det er veldig hyggelig at sÄ mange fortsetter Ä bli og fortsette Ä vÊre Insidere. :thumbsup: NÄ dekker Insiderene utgiftene til servere og diverse verktÞy jeg bruker for Ä holde ting i gang + snart 2 mÄnedslÞnner i Äret. Ved ca. 800 Insidere kunne jeg jobbet med TekInvestor pÄ fulltid.

14 Likes

@paddy du glemte puppe og bleieforum :joy:[quote=“Paddy80, post:322, topic:432”]
Mekker du ett hekle og babyforum, sÄ er du i mÄl om ett Ärs tid
[/quote]

1 Like

Puppe og bleieforum er oss, sÄ der er det lite Ä hente :wink:

5 Likes

[/quote]

He he, hva man ikke gjÞr for penger. Men kan nok fort trenge noen psykologi-timer etter Ä mÄ ha lest og ryddet opp i poster som bryter forum-reglene.

4 Likes

@Aubergin er Insider nr. 144! :eggplant::eggplant::eggplant: tusen takk :smile:

8 Likes

NĂ„r vi passerer 1000 abonoment - kan vi opprette Tekinvestorfondet? Bruke litt overflĂždige kroner til eit “fond”, basert pĂ„ tekinvestor sine favorittaksjer. (Eller aksjeklubb om du vil)

Utbytte gÄr til veldedig formÄl!

Vi kunne forsÄvidt ha oppretta eit med frivillig innskudd ogsÄ?

3 Likes

@pdx skal jo pensjonere seg og leve av oss nÄr vi nÄr 1,000 :grin:

3 Likes