Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Tusen takk til Insider nr. 22, @BillyP :smiley:

5 Likes

Jeg blir så glad at jeg danser halllingdans - @Halling ble Insider nr. 23!! :smile::smiley::dancing_women::dancing_women:

6 Likes

@pdx mitt visa kort er nå utgått, og eg må legge inn det nye, klarte ikke helt finne hvor eg gjør det

Hei @Kronn,

Logg deg inn her for å endre betalingsmåte: https://tekinvestor.chargebeeportal.com/portal/login#cb-portal-signup

Hvis du ikke lagde konto der da du ble Insider, kan du trykke på “new user” lenken nederst. Si fra hvis det ikke går :slight_smile:

1 Like

Da har eg fått lagt inn nytt kort, så du kan vente deg mine generøse bidrag også i fremtiden :slight_smile:

1 Like

Tusen takk :smiley::kissing_heart:

1 Like

Du og du! @Duogdu ble Insider nr. 24! Tusen takk! :smile::smiley:

10 Likes

Dagen jeg blir i pluss lover jeg deg å bli insider!!! Og jeg tror det blir i år. :wink:

6 Likes

Tusen takk til @olepederk, Insider nr. 25!
:smiley::smile:

9 Likes

Tusen takk til @toasp, Insider nr 26 :smile::sunglasses:

6 Likes

Ny aksjonærliste ligger på insider forumet nå.

9 Likes

Grr! @kingkong er Insider nr 27! :monkey:

8 Likes

Det er ikke tull, Insider nr. 28 er @Bull! :smiley:

12 Likes

Kudos og takk til @Hjalmar, Insider nr. 29! :smiley:

8 Likes

Selv om det er midt i uka, har @iHHelg blitt Insider nr. 30!! :smile::+1:

21 Likes

Han er nok egentlig ganske proff, @amateurleague har blitt Insider nr. 31! Tusen takk :slight_smile:

17 Likes

Ulv eller mann? Ingen vet. Men det jeg vet er at @Fenriz har blitt Insider nr 32!

17 Likes

Ikke så ond som alle skal ha det til… @Evilfreud er Insider nr. 33 :smiley: Tusen takk :slight_smile:

11 Likes

Vi kan jo alle pushe litt snillt og forsiktig ved å sende PM til de som er aktive?:wink:

Han er helt super, en supernova! - @novalusus er Insider nr 35 :smile::smile: tusen takk!

14 Likes