Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Takk! Har vært her en stund, siden november ifjor - og er stort sett bare innom her og leser. Håper jeg etterhvert at jeg klarer å bidra og delta mer i diskusjoner her. :wink:

7 Likes

God morgen til @rgreve, Insider nr. 434 :smile:

7 Likes

Tjohoi @Calusari, Insider nr. 435! :smile::heart_eyes:

9 Likes

Og jommen ble ikke @anon21766851 Insider nr. 321! Velkommen! :grin:

10 Likes

Alle Insidere får etterhvert råd til Insider nr. 437, @Gulfstream! Velkommen :small_airplane::smile:

8 Likes

Han tryller frem gevinst og abrakadabraer bort tap, @Trollmann101 er Insider nr. 438! Velkommen!

PS: Alle som blir Insidere via at de finner en skattekiste i forumet får 50% rabatt i 3 mnd. Rabatten må jeg legge til manuelt etter at du har bestilt, derfor vises den ikke i bestillingen :smile:

11 Likes

På tide @anon21766851 ! :grin: velkommen alle nye :smiley::+1:

6 Likes

@Phsykes88 er Insider nr. 439! God påske! :smile::+1:

7 Likes

Velkommen tilbake som Insider, @georglu :+1::smile:

8 Likes

Kapow! @tottow! er Insider nr. 440 :smile::+1: velkommen!

6 Likes

God påske til @Krieghoff, Insider nr. 441! :smile::hatching_chick::hatched_chick:

5 Likes

Hyggelig å se at så mange som har vært aktive en stund tar en sjanse på å bli Insidere - bare 9 plasser til halv pris igjen nå! :smile: #skattejakt

5 Likes

Takk for det! Hadde planer om å vente til jeg hadde mulighet til å bli nr 1337 men det gikk litt tregt :joy:

9 Likes

I wish :joy: #tipsenvennomtekinvestor :joy:

2 Likes

Er en god del som har funne veien via meg allerede og gjør mitt for at flere skal følge etter.

Tusen takk for ett velfungerende nettsamfunn hvor det er enkelt å dele informasjon. Ekstra pluss for god kontroll på troll og andre skumle vesen.

9 Likes

Vi nærmer oss 500 Insidere! :smile:

Velkommen nr. 442, @Sicho! :smile::+1:

8 Likes

Velkommen til Insider nr. 443, @rotkel! :smile::+1:

4 Likes

Insider nr. 445 holder et øye med markedene! Velkommen @argus! :smile::beers:

4 Likes

Hei pdx gått surr i tellinga igjen?:thinking:

3 Likes

@kula, ja! men Se hvor elegant jeg redder meg inn: Velkommen til Insider nr. 444, @Maximus! :smile:

6 Likes