Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Velkommen til galskapen @gummiarmen :joy:

6 Likes

Ikke mange muligheter igjen til å bli blant de første 500 Insiderene!

Velkommen @Forsk, Insider nr. 493! ( kanskje han/hun skal forske på oss? :mouse2:) :smile:

Velkommen til gards @kiakia, Insider nr. 494! :smile::+1:

Insider nr. 495 har en sylskap tunge, velkommen @Reptilian! :lizard:

5 Likes

Tja, kanskje har du det fra for, men i tilfelle ikke, hva med a generere affiliate links og fa Medlemmer til a verve andre?

Kan gjores pa flere mater det.

  • Avslag pa egen medlemsavgift med noen prosenter per vervet medlem (eventuelt sa lenge det nye medlemmet betaler)
  • Engangsbelop for forste betalende maned for det nye medlemmet
  • Konkurranse hvor en eller flere vinnere far en “fetere” premie hvor kanskje man kan konkurrere i to forskjellige klasser - en hvor man rekrutterer vanlige medlemmer - og en annen hvor man gar inn i en annen klasse med de som velger a ga videre og bli innsidere.

Fete premier kan kanskje vaere litt vanskelig a hoste opp pa forhand, litt usikkert hvilket potensiale slikt har, men du kan jo sikre deg med en slags “stop loss”.

1 Like

Godt forslag! Jeg har vært innom tanken tidligere men har ikke prioritert det enda. Tesla har en fin referral-variant, men jeg kan ikke love gratis Roadster til de som verver flest :joy:

De fleste som blir betalende blir det etter å ha vært aktive brukere en stund, så jeg tror det kan bli vanskelig å rekruttere venner osv direkte til Insider, men kanskje man kan belønnes for å ha sendt mest trafikk til forumet ved å poste lenker andre steder på nett :smile:

2 Likes

Hvor mange medlemmer har du vs hvor mange betalende?

Rundet akkurat 6000 medlemmer. Snart 400 betalende :smile:

5 Likes

For min del har jeg begynt å legge original content til insidertrådene, som mitt bidrag. Men det merkes at det enda er litt lite trykk der…

4 Likes

Det setter jeg pris på! :slight_smile:

Utfordringen er at Insidertrådene har færre bidragsytere enn de vanlige trådene (selv om innholdet kanskje er bedre) så de havner ikke øverst på forsiden like ofte som de åpne trådene, og dermed blir det færre som trykker på de igjen.

Hva med å pinne de 5 siste diskuterte insidertrådene på toppen? Det vil nok også skape litt trafikk til å kjøpe abbo :slight_smile:

3 Likes

Da får jeg klager, forståelig nok :smiley:

1 Like

Kanskje du får til å kjøre en sånn “dette diskuteres i insidertråden” med ufullstendige snippets som kun vises i tilhørende tickers åpne tråd?

Med snippets som du har plukket ut kan det sikkert generere litt interesse.

2 Likes

Enda en som vil vli blant de første 500 Insiderne er @rlinz, Insider nr. 496! Velkommen! :smile:

7 Likes

Velkommen som Insider nr. 497, @IbiUbu! :smiley:

5 Likes

Bare 3 igjen ! Hvem blir lucky number 500? :smiley::+1:

Nå er det så mange insidere her at jeg heller flasher proffmedlem-tittelen min :grin:

3 Likes

#metoo

EDIT: Den forsvant like fort som den ble endret :frowning:

Hvordan fikk du endret?

Jeg savner charterfar tittelen min @pdx ;(

Du må inn på innstillinger… men min forsvant igjen @pdx robot is broken, plz fix

EDIT: Der var den tilbake.

Det er nettopp det som er greia. Jeg kan benytte den fordi jeg er proff. :-p

Der ja ;D

nå trenger jeg bare få charterfar i listen !