Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Pass opp Karlsen, sjakk-geniet @laplagam er Insider nr. 46! Tusen takk!! :beers: :checkered_flag:

17 Likes

Swing!

@swing er Insider nr. 47! Tusen takk :smiley: :dancers:

12 Likes

Velkommen i klubben @swing ! må bare advare deg, chatten er farlig og aldri stol på @holmes ryktes han er en banditt :stuck_out_tongue:

7 Likes

Takk, du! Long overdue… Dette året ble plutselig enda mer lukerativt enn det forrige, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle klare, så det skulle egentlig bare mangle at jeg støtter @pdx bittelitt

Allerede fått vitne at chatten er grotesk :no_mouth:

7 Likes

Kan avsløre at den var litt over the edge ikveld.

1 Like

Noe sier meg at han har aksjer i Funcom, @Altiexiles er Insider nr. 49! :smiley::smiley::beers:

16 Likes

To på rappen! Tusen takk til @Elar, Insider nr. 49!! :heart_eyes::beers:

12 Likes

Hvem blir Insider nr. 50??

Hvem blir nr. 48 spør jeg :slight_smile:

14 Likes

Ble det meg? :open_mouth:

Tusen takk :slight_smile: gledelig å kunne støtte et supert forum med så mange dyktige investorer :slight_smile: :beers:

5 Likes

Antakelig ble Altiexiles nr 48, velkommen til begge to uansett. Tips: følg med på chatten, spesielt i helgen har det lett for å utarte seg. Vet ikke helt hvorfor :wink:

8 Likes

Velkommen! Bli med på chatten, vi er sånn passe seriøse på dagtid og fryktelig useriøse i helgene :smiley:

2 Likes

Hehe, 48 ble en hemmelig Insider!! :wink: (Les: pdx kan ikke telle)

3 Likes

Pytt pytt, @Pytt ble Insider nr 49/50 :smile::smile::blush: Tusen takk! :cake:

14 Likes

Vet ikke om det er meg eller deg, men jeg kommer til 50 :relieved:
Du skal slite med å ro denne i land tror jeg… :sailboat:

6 Likes

50 it is :smiley:

6 Likes

Sa jeg 50? Jeg mente 51, for selveste @Slobo er blitt Insider :smiley: Tusen takk! :icecream: :tropical_drink:

19 Likes

Magisk! Marvelous! @Malvin er Insider nr. 52! :smiley: Tusen takk!

14 Likes

Det jeg sier når jeg sjekker kontoen etter julehandelen, @tomjoh er Insider nr. 53 :smiley: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: Tusen takk :slight_smile:

16 Likes

Funfact om Insider nr. 54… Han har jobbet i Funcom! :slight_smile: Tusen takk til @cairnz! :smiley: :beers:

15 Likes