Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Insider nr. 565 elsker golf! Velkommen @TeeOff! :smiley: :golfing_man:

6 Likes

Velkommen som Insider nr. 566, @thorer! :smile::+1::clap::tada::clinking_glasses:

4 Likes

Hei hei @Bjarne, Insider nr. 567! Velkommen! :smiley:

6 Likes

Heisann @mtryfoss, Insider nr. 568! :slight_smile:

Har jeg nevnt at alle som blir blant de første 600 Insiderne får en egen badge? :smiley: Den deles ut når vi når 600 :slight_smile:

7 Likes

Velkommen gamle @Joern87 som Insider nr. 569! :smiley:

2 Likes

@Irathi har blitt Insider igjen :wink: Velkommen tilbake!

4 Likes

Velkommen!

Nå blir det gostemning i chatten!

2 Likes

Ah, så klart, du er jo egentlig Insider nr. 120 :slight_smile: Redigerte innlegget over…

2 Likes

Mange å holde styr på om dagene? :joy:

1 Like

Ser at det er litt blandede følelser rundt insider, men en trenger ikke å være redd for at en går glipp av ekstremt mye viktig informasjon ved å ikke være insider.

Kanskje er det dog en liten lagg på en del informasjon folk finner fra litt sære kilder som finner veien dit før public, men sånn er det jo på andre forum og.

En annen ting er at det er faktisk en stor fordel at ikke alt ligger public, f.eks der man ønsker å teste ut ting, har work in progress, har noen upopulære meninger man ønsker å få luftet, etc etc etc. Folk kjenner hverandre bedre der så man kan være litt løsere i snippen.

Insiderdeler har det vært på nesten alle forum jeg har vært på, om alle mulige temaer.

11 Likes

Jeg tror dette er den mest nyttige biten av insider. Når du har en analyse du vil ha etterprøvd uten drama. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Bortsett fra når den blir kopiert over i den åpne tråden :joy:

2 Likes

Det er det like gjerne å lage en eksplisitt regel på, er jo ikke ok. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Ja, rapporter/flagg gjerne dette!

Velkommen tilbake som Insider nr. 530, @Bonbini! :slight_smile:

4 Likes

Litt dårlig gjort av meg å ta ned forumet for vedlikehold akkurat da du ble Insider nr. 570 @TTKapx! Velkommen :slight_smile:

4 Likes

Velkommen også til @edwin, Insider nr. 571! :slight_smile: :partying_face:

5 Likes

God lørdag til Insider nr. 572, @ohsen! :smile::tada::+1:

4 Likes

Og @torbolt er Insider nr. 573, velkommen! :smile::zap:

3 Likes

Velkommen @torbolt !
Edit: Tor, the lightning Bolt, er det en viking-elektriker vi har her, eller strekker jeg den langt? :sweat_smile: :zap:

2 Likes