Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Bli en Insider? 🍻

Jeg vet ikke om Unix er så lett som neste Insider skal ha det til, men @ezUnix er Insider nr. 564! Velkommen! :smiley: :computer:

Insider nr. 565 elsker golf! Velkommen @TeeOff! :smiley: :golfing_man:

Velkommen som Insider nr. 566, @thorer! :smile::+1::clap::tada::clinking_glasses:

Hei hei @Bjarne, Insider nr. 567! Velkommen! :smiley:

Heisann @mtryfoss, Insider nr. 568! :slight_smile:

Har jeg nevnt at alle som blir blant de første 600 Insiderne får en egen badge? :smiley: Den deles ut når vi når 600 :slight_smile:

Velkommen gamle @Joern87 som Insider nr. 569! :smiley:

@Irathi har blitt Insider igjen :wink: Velkommen tilbake!

Velkommen!

Nå blir det gostemning i chatten!

Ah, så klart, du er jo egentlig Insider nr. 120 :slight_smile: Redigerte innlegget over…

Mange å holde styr på om dagene? :joy:

Ser at det er litt blandede følelser rundt insider, men en trenger ikke å være redd for at en går glipp av ekstremt mye viktig informasjon ved å ikke være insider.

Kanskje er det dog en liten lagg på en del informasjon folk finner fra litt sære kilder som finner veien dit før public, men sånn er det jo på andre forum og.

En annen ting er at det er faktisk en stor fordel at ikke alt ligger public, f.eks der man ønsker å teste ut ting, har work in progress, har noen upopulære meninger man ønsker å få luftet, etc etc etc. Folk kjenner hverandre bedre der så man kan være litt løsere i snippen.

Insiderdeler har det vært på nesten alle forum jeg har vært på, om alle mulige temaer.

Jeg tror dette er den mest nyttige biten av insider. Når du har en analyse du vil ha etterprøvd uten drama. :slightly_smiling_face:

Bortsett fra når den blir kopiert over i den åpne tråden :joy:

Det er det like gjerne å lage en eksplisitt regel på, er jo ikke ok. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, rapporter/flagg gjerne dette!

Velkommen tilbake som Insider nr. 530, @Bonbini! :slight_smile:

Litt dårlig gjort av meg å ta ned forumet for vedlikehold akkurat da du ble Insider nr. 570 @TTKapx! Velkommen :slight_smile:

Velkommen også til @edwin, Insider nr. 571! :slight_smile: :partying_face:

God lørdag til Insider nr. 572, @ohsen! :smile::tada::+1:

Og @torbolt er Insider nr. 573, velkommen! :smile::zap: