Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Boligmarkedet

1 Like

August kan bli syretesten for Oslo markedet, ekstremt stor tilbudsside

2 Likes

Var jo rekord tilbud i juni, juli også :smiley: Så August burde bli værre ja! Er nå ca 400% mer til salgs enn i 2016.

1 Like

En av bygdene var ølen?

Ja det stemmer. Er du lokal? :grinning:

Stavanger men var på west alpha når vi hadde classing i ølen.

Ah ok. Jeg har jobbet der i ungdommen som sandblåser, sprøytemaler og stilasbygger :slight_smile:

2 Likes

Håper ikke denne masteroppgaven slår til. Kan vi få en ny Kristianiakrise?

1 Like

Tror Landbruks- og matdepartementet har funnet sin foretrukne megler her på vestlandet nå. Solgte over 300% over prisantydning nå og fikk med en gang et nytt oppdrag fra de nå :slight_smile:

10 Likes

Kan sitte utenfor Oslo markedet en stund til…
Blir spennende å få boligprisstatistikken for August

Og der var neste skogseiendom solgt for Landbruksdepartementet etter en forrykende budrunde. Solgt 400% over prisantydning.

Fornøyde kunder - glad megler :smiley:

8 Likes

Høres ut som prisantydningen har vært litt på tur? Godt jobba og da :slight_smile:

Sweet! Godt jobba! Regner med det drypper litt ekstra på deg også når ting selges godt over talst

Ja staten hadde innhentet takst fra Vestskog som er et takseringsselskap som er opprettet av skogeiere på Vestlandet, før de kom til meg. Jeg hadde nok satt høyere takster i begge tilfellene.

Men så fant jeg ut en del ting som tilførte verdi under prosessen. F eks veirett dokumentert i jordskiftedom fra 1960 tallet etc. I taksten stod det at det ikke forelå veirett. Pluss andre ting også som rett til å bruke hovedbrukets strandlinje etc etc

4 Likes

Strandlinje er nice, antar det hadde mye å si på prisen. Godt jobbet! :smiley:

2 Likes

Ser dere at fler og fler advarer om en korreksjon. På tide å gjøre klar for å investere i eiendom :slight_smile:

5 Likes

Da skal det skapes kjøpsmuligheter

1 Like

Hvordan kan “hele landet” være opp 1,2%, når det ikke er én eneste by som er opp mer enn 1%??

Skjønner ikke det selv…