Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Boligmarkedet

Minus og minus blir pluss ?

1 Like

@Morti har kanskje noe god input

Fordi statistikken er misvisende og baserer seg på glidende snitt (henger etter). Prisene er lavere enn det statistikken sier.

Jeg tror faktisk jeg har fasiten:

“Hele landet” glattes IKKE.

Tall for byer glattes mot svake juli og juni, og vi får derfor etterslep.

Realiteten er nok at august var en forholdvis grei måned, men juni var katastrofal. (etterslep pga. glatting i byene).

Jeg vet faktisk ikke. Har sovet 2.5 timer per natt siste uka så hjernen virker ikke. Men solgte 3 eiendommer 1 mill over prisantydning/takst de to ukene før det. Alle 3 i distriktet. Ikke at hva jeg gjør har noe å si, jeg bare nevner det :wink:

7 Likes

Haugesunds Avis har mast seg til et intervju om det i morgen. Kan vel linke saken her om de ikke legger den på abonnementsiden. Jeg gir ekstremt sjelden intervjuer. Og tar aldri initiativ til det selv.

8 Likes

Kan du ikke kreve at de legger den ut åpent, evt at du får en pdf version du kan dele med venner :wink:

1 Like

Høres ut som du har det en smule stressende for tida, husk å ta vare på deg selv og ikke bare kundene dine. :slight_smile:

7 Likes

Fortsatt meget sikker på at dette er riktig. Si ifra hvis noen har motstridende info.

Forståelse for det @Morti. Takk for gode bidrag tidligere. Ta vare på deg selv!

1 Like

Tung tid kan jeg si. Vært sammen siden hun var 15 og jeg 18. 21 år. Heavy å få servert at hun har knullet på en annen siste 3 mnd.

Flyttet inn i flunkende nytt hus med byens beste beliggenhet i går og sov bedre da jeg kom meg vekk. Håper på 7 timer nå.

Ikke fått nett enda, men går seg til dette. Ungene elsket både hus og nabolaget :grinning:

18 Likes

Lykke til fremover! Føler med deg. Den typen samlivsbrudd krever stor styrke :muscle:

5 Likes

Ah kjipt - føler med deg. Bra med nytt hus da!

2 Likes

Jeg snakket om at Haugesunds Avis hadde mast på et intervju. De måtte mase 3 ganger til før jeg gjennomførte intervjuet i går. Tenkte det var fin timing for kunden min at jeg får saken i avisa morgen når jeg har visning på gården hans på lørdag. Saken handler om småbruk og landbrukseiendommer og han får bilde av gården sin i saken. Jeg skal få en pdf.

12 Likes

Gleder meg til å lese

2 Likes

Snakk om å få maks pr for deg og kunden i samme sak! Håper det står bra til med deg!

3 Likes

Står greit til. Gikk 70 000 skritt i regnvær på fjellet sist lørdag og søndag. Så nå sover jeg ca normalt igjen. Hunden min har omtrent ikke ville gått ut av huset etterpå :joy:.

Jobber mye. Solgt hver dag denne uka. Så porteføljen minker. Det er deilig.

8 Likes

Veldig bra @Morti stå på!:thumbsup: Ikke noe som en god fjelltur for å klargjøre sinnet og fokus :slight_smile:

2 Likes

Herregud! Er det løye jeg ikke vil ha noe med journalister å gjøre? Nå får de faen ikke saken i avisa før i morgen. Samme dag som visningen skal være. Det er jo en dag senere enn vi hadde avtalt. Nå har jeg booket møte med redaktøren deres. Helvettes drittavis altså!

Edit kl 1647: jeg er nå fornøyd med Haugesunds Avis.

2 Likes

Du får kjøre ekstravisning!

Nå har jeg fått PDF’en til morgendagens avis. Kommer på nettet i dag kl 2100.

Først på tekinvestor :grinning: @pdx
HAV11AVI17091610000.pdf (2.1 MB)

14 Likes