Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

All out på begge, snakk om kuler på en uke!!

Begge opp over 100 % i dag, helt insane :rocket: :champagne: :rofl:

1 Like

Hadde også exit her idag! Takk for en bra reise!! :champagne: :champagne:

1 Like

Samme her, fikk høydeskrekk :airplane:

Ja, det var bukkerittet sitt.

Selv feiget jeg ut på vel 15.

Du var ikke alene om det :slight_smile: uansett fin oppgang!

Første gang jeg er med på et race som i dag. Det så ut til å gå en del volume også. Basert på deres erfaring… noen grunn til å frykte nesegrus av kursen i morgen? Mindre senking med påfølgende mindre rekyler er kanskje å kunne forventes ( litt bumpy ride).

Spørs hvordan det ender over dammen kveld, men akkurat nå så ligger det an til at den åpner over 20 imorgen om man skal følge på sluttkurs ( om det holder seg der borte). Fortsatt en del risiko slik jeg ser det, men viss du ser @Buffet sitt innlegg lenger oppe, så er det lite motstand før 40 viss man legger til rette for TA på Bollinger bands. Alt er jo om å viss. Oljeprisen har svekket seg litt siste timene også. Følg magefølelsen, aldri feil å ta gevinst. En vil jo alltids få en korreksjon, men når det blir vet ingen, aldri sunt å gå over 100% på en dag, selv om det er gøy å det skjer sjeldent.

1 Like

Ble exit her idag på meg også :tada: :sunglasses: Aldri lett å time en exit men fornøyd alt i alt :+1:t2:

1 Like

Update : Opp til 2,7 USD i statene nå.

3 Likes

Fornøyd selv, men ja å time exit er ikke alltid lett når det er et bra momentum i en aksje. De går mange ganger lengre enn man skulle tro før en korreksjon kommer. Kanskje liiiiitt spesielle tider nå om dagen da :sweat_smile: :see_no_evil:

3 Likes

Securities Regulation of 29 June 2007 (“STA”) - Disclosure of Significant Shareholding

Financial calendar

Borr Drilling Limited files its 2019 Annual Report on Form 20-F and releases its 2019 Sustainability and Corporate Governance reports

BORR Drilling ASA - Disclosure of reduced Significant Shareholding

Borr Drilling Limited Regains Compliance with NYSE Continued Listing Standard

Financial calendar

Borr Drilling Limited - 2020 Annual General Meeting

Borr Drilling Limited - Notice of Annual General Meeting 2020

Har du fulgt dette fundamentalt i det siste? Tid for ny inngang. Eller blir det massive tap å se fremover?

ikke fulgt denne så tett siste tiden dessverre