All out på begge, snakk om kuler på en uke!!
Begge opp over 100 % i dag, helt insane
All out på begge, snakk om kuler på en uke!!
Begge opp over 100 % i dag, helt insane
Hadde også exit her idag! Takk for en bra reise!!
Samme her, fikk høydeskrekk
Ja, det var bukkerittet sitt.
Selv feiget jeg ut på vel 15.
Du var ikke alene om det uansett fin oppgang!
Første gang jeg er med på et race som i dag. Det så ut til å gå en del volume også. Basert på deres erfaring… noen grunn til å frykte nesegrus av kursen i morgen? Mindre senking med påfølgende mindre rekyler er kanskje å kunne forventes ( litt bumpy ride).
Spørs hvordan det ender over dammen kveld, men akkurat nå så ligger det an til at den åpner over 20 imorgen om man skal følge på sluttkurs ( om det holder seg der borte). Fortsatt en del risiko slik jeg ser det, men viss du ser @Buffet sitt innlegg lenger oppe, så er det lite motstand før 40 viss man legger til rette for TA på Bollinger bands. Alt er jo om å viss. Oljeprisen har svekket seg litt siste timene også. Følg magefølelsen, aldri feil å ta gevinst. En vil jo alltids få en korreksjon, men når det blir vet ingen, aldri sunt å gå over 100% på en dag, selv om det er gøy å det skjer sjeldent.
Ble exit her idag på meg også Aldri lett å time en exit men fornøyd alt i alt
Update : Opp til 2,7 USD i statene nå.
Fornøyd selv, men ja å time exit er ikke alltid lett når det er et bra momentum i en aksje. De går mange ganger lengre enn man skulle tro før en korreksjon kommer. Kanskje liiiiitt spesielle tider nå om dagen da
Har du fulgt dette fundamentalt i det siste? Tid for ny inngang. Eller blir det massive tap å se fremover?
ikke fulgt denne så tett siste tiden dessverre