Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Men siden du skrev midlertidig bunn:)

tanker har du om drilling da Oppsann?

Jeg tror det blir stramt neste 5 årene om vi ikke finner opp noe som plutselig dekker energi behovet. Så tror drilling vil få en kraftig opptur de neste årene, men liker selv seismikk og supplyskip bedre, da de må også brukes til det grønne skifte, så de vil takle overgangen bedre enn drilling. Tenker da på havbunnsmineraler, solceller på sjø og vindkraft på sjø. Seismikk pleier å være first mover da, ser det strammes til der nå, er jo nesten allerede på 2014 nivåer så tror seismikk vil få en reprising, men da følger jo drilling og drilling og supply etter da. Ville kanskje vente til emisjonen i Borr kortsiktig, men kan godt være den pumpes videre opp før emisjon og tar en PGS. Sitte på oljerelatert de neste årene er ikke det dummeste man gjør, tror jeg.

1 Like

utsolgt i 2024… :thinking:

Borr Drilling Limited - Announcement of LOI for jack-up drilling rig

164000 usd/day er jo ganske konge. Sjekk ut hvor mange rigger de har som blir ledig i 2023. “Bommet” fælt når jeg gikk inn for tidlig på dipp ned til 44, men dette ser bra ut.

Borr Drilling Limited - Notice of Special General Meeting of Shareholders

Tidlig inne i dippen jeg og. Så blir det vel litt utvanning.

Men 164k er sterkt. Blir 75-95k på bunnlinja per rigg om dette skulle bli trenden framover vel. Som en og ser i supply så tar det tid å få rotert alle kontraktene til nye rater, men nå er en på vei.

1 Like

De melder om utstedelse av 40 mil aksjer, fra 180 mil til 220. De har tidligere kommunisert ekstra kapitalbehov på 150 mil usd. Om alt dette skal hentes fra de nye aksjene så skulle vel det tilsi kurs på usd 3,75 per aksje, og det er jo ikke langt unna dagens aksjekurs. Salg av eiendeler og eller andre løsninger har vært nevnt. Noen andre som har noen tanker rundt dette?

Borr Drilling Limited - Invitation to webcast and conference call Q2 2022 results

Borr Drilling Limited Announces Second Quarter and Six Months 2022 Preliminary Results

Borr Drilling gikk 165,3 millioner dollar i underskudd i andre kvartal

Borr Drilling Limited - UPDATED TIMING webcast and conference call Q2 2022 results

Borr Drilling Limited - Q2 2022 Presentation

Borr Drilling - NYSE public offering

Borr Drilling Limited Announces Pricing of Public Offering of Common Shares

Borr Drilling Limited - Mandatory notification of trades

Borr Drilling Limited - Invitation to conference call

Borr Drilling Limited - Grant of Share Options and Performance Stock Units

Borr Drilling Limited - Grant of Share Options and Performance Stock Units - Correction