Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛱

BW Offshore: Fourth quarter and full year results 2020

BW Offshore: Dividend information

BW Offshore: Mandatory notification of trade

BW Offshore: USD 297,400,000 Senior Unsecured Convertible Bonds due 2024

BW Offshore: Long-Term Incentive Programme new awards

Ny rente

BW Offshore: BW Ideol AS - Contemplated private placement and subsequent admission to trading on Euronext Growth Oslo

BW Offshore: Conference call information re BW Ideol AS contemplated private placement and subsequent admission to trading on Euronext Growth Oslo

BW Offshore: BW Ideol AS - NOK 575 million private placement successfully completed

BW Offshore: Completion of BW Ideol transactions

BW Offshore: Signed contract for Barossa FPSO

BW Offshore: Final Investment Decision made for Barossa field development

1 Like

Financial calendar

Kursutviklingen her er helt hjerneskadet. SÊrlig tatt i betraktning at siste kontrakt verdsatt til 6xmcap nesten ikke har pÄvirkning. Hva er det som tynger sentimentet her?

Kan vÊre sÄ enkelt som short i forbindelse med konvertibelt obligasjonslÄn.

PÄ mange mÄter hÄper jeg det er derfor, for ellers feilvurderer jeg verdiene her monumentalt.

1 Like

KjÞper du Bwo med langsiktige briller pÄ er det fÄ selskaper som er billegare pÄ Oslo BÞrs. Her er det bare Ä fylle pÄ og ikkje sjÄ pÄ dag til dag kursvariasjon. Her fÄr du garanterte kvartalsvise utbytter dei neste 10-15 Ära, 30-40 % eierskap i BWE som skal auke oljeproduksjonen mykje i tida som kjem og 50 % eigarandel i BW Ideol (havvind) som eit spennande framtidsprospekt. Er ein nobrainer pÄ dagens kurs.

3 Likes

Noen som har et regneark de vil dele?
Hva blir eps fremover her?

Det stemmer, BNP Paribas styrer kursen her

BW Offshore: Recycling the FPSO Berge Helene in compliance with Hong Kong Convention

1 Like

Fra 46 min. BWO og BWE

1 Like