Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Canopy Growth Corporation (WEED, CGC) 🚬

Jeg avventer litt og ser pÄ utviklingen i sektoren. Just nu har jeg Aurora, Village Farm og Canopy pÄ watch. Jeg har ikke fÄtt regnet skikkelig pÄ Aurora og Village enda men jeg kommer til Ä gÄ inn med mer i Ún eller to av de 3 overnevnte etterhvert. Timingen mÄ bare vise seg fÞrst :slight_smile:

1 Like

hyggelig Ä se at flere vurderer inngang i VFF. De melder idag om stor ekspansjon av sine produksjonsfasiliteter. forventer ogsÄ avtaler nÄ utover hÞsten.

Om andre enn meg kjÞper aksjer her og har interesse av det, kan vi jo opprette en egen VFF trÄd?

2 Likes

Jeg eier ogsÄ VFF, sÄ kjÞr pÄ med egen trÄd.

1 Like

Sjekk videoen pÄ fremsiden pÄ yahoo finance som kom nÄ!

"THE CANADIAN COMPANY THAT COULD BECOME THE GOOGLE OF POT"

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

https://finance.yahoo.com/quote/CGC?p=CGC

2 Likes

12X hĂžyere krigskasse enn konkurrentene er viktig Ă„ ta med seg om lovene faller som domino etter Canada :slight_smile:
Hvordan er det med EU som konkurransetilsyn mÄ jeg tÞr spÞrre?
De tillot jo Bayer & Monsanto Ä slÄ seg sammen sÄ det er vel liten sjanse for at de stikker kjepper i hjulene for Canopy her? HOHO, god middag:)

Edit: Hild Samen ble tvunget til Ă„ selges til noen andre i fusjonen, men dette er nesten en ubetydelig leverandĂžr og kun for Ă„ vise styrke imo

2 Likes

Enig. 12x mer kapital enn den stĂžrste av konkurenter. Samlet sett like mye kapital som all konkuranse har til sammen. Det er konkuransefortrinn, det!

8,5% opp sÄ langt i dag. Atomdrevet denne raketten? :money_mouth_face:

18%20navn

Blir det en ny kanonuke for Canopy og sektoren generelt? :slight_smile:

Kan godt roe seg litt ned nÄ, 93% pÄ 10 virkedager :sweat_smile:
Fortsatt mye som blir kjĂžpt premarket dog.

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (17 likes)
  1. @Gostemning (15 likes)
  1. @theroger (6 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Nocturne (5 likes)

  2. @Snoopzter (5 likes)

  3. @Superstefan (4 likes)

  4. @Kakebart (3 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @senci123 (1 likes)

  7. @Laffe (1 likes)

Gratulerer!

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (17 likes)
  1. @Gostemning (15 likes)
  1. @theroger (6 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Nocturne (5 likes)

  2. @Snoopzter (5 likes)

  3. @Superstefan (4 likes)

  4. @Kakebart (3 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @senci123 (1 likes)

  7. @Laffe (1 likes)

Gratulerer!

2 Likes

NÄ har det gÄtt sidelengs siste uken. Ikke rart. :moneybag: Folk mÄ jo fÄ ta gevinst.
Jeg sitter fortsatt inne med alt siden jeg jeg sist erklĂŠrte salg; hvem flere henger fortsatt med? Sliten i armene? :joy:
Her er litt lesestoff om shorteren som var ute med leppene sine og fikk markedet til Ă„ skvette litt i trusen:
https://finance.yahoo.com/news/notorious-short-seller-come-swinging-161900794.html

Her er litt perspektiv fra CEO:
https://finance.yahoo.com/video/canopy-growth-ceo-bruce-linton-181835979.html

Ellers har RSI roet seg litt og volumet ser jo bra ut. Ser ikke noe grunn til Ä fÄ panikk helt enda; men fÞlger nÞye med fra mobilen om dagene.
Har tatt med Village Farm og Aurora her for Ă„ vise at det er en tydelig sammenheng mellom aksjebevegelsene og sektoren generelt. Jeg syntes egentlig det er betryggende at det er hele sektoren som korigerer og ikke bare Canopy.
Feel free to share them thoughts. :vulcan_salute:

Betryggende Ä se en generell Þkning, ETF tror jeg jammen meg heller ikke er dumt. Syntes det virker som at bulls har kontroll, tror den gÄr sideveis/noe ned nÄ de fÞrste ukene i september fÞr raketten fortsetter. Har sikret noe gevinst og fult mulig jeg vil gÄ inn med mer enn en dobling dersom den bryter ath.

Obs dette er Weed tickeren og ikke CGC.

7 posts were merged into an existing topic: Cannabis-selskaper - generell trÄd

BĂžrsmeldinger og artikler september 2018

https://seekingalpha.com/article/4205844-canopy-growth-king-cannabis-come-cheaply

Om ikke dette er en boble, sÄ vet nÄ ikke jeg.
Sales 66.14M
Market Cap 10.36B

Dette er helt kokko.

3 Likes

Legalisering i Cannada snart. Det kommer til Ă„ Ăžke salget bittelitt.

Det er klart, og av verdsettelsen ogsÄ priset inn, og vel sÄ det.

Er vel snart priset til at det er legalisert i hele USA og deler av verden