Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Ja. For å ikke snakke om Goguen :star_struck::rocket:

1 Like

Cardano i ferd med å ta over tronen som det mest desentraliserte nettverket? :rocket:

2 Likes
1 Like

Weiss Ratings Places Ethereum Ahead of Bitcoin As Top Cryptocurrency, Says Cardano Has the Best Technology

1 Like

Defi sender gebyrene til himmels hos Ethereum. Eth 2.0 er heller ikke noe å feire riktig enda. Er det Cardano sin tid for å skinne nå?

Over 1000 aktive stakepools :heart_eyes: :heart_eyes: Nesten halvparten av total supply er staked :heart_eyes: Kan bli trangt inn døra etterhvert.

2 Likes

image

Noen som har noe fornuftig informasjon rundt denne? Helst med et nøytralt syn. Ble tipset om denne fra en bekjent, men siden jeg knapt har kjøpt en eneste Kryptovaluta i mitt liv trenger jeg litt informasjon.

Ser ut som vi får brudd opp av flagg/vimpel idag :rocket:
Også staking rewards på toppen av dette. Nesten for godt til å være sant :grin:

3 Likes

Det skjer så mye i Cardano-leiren nå at det begynner å bli vanskelig å henge med :sweat_smile::see_no_evil:

4 Likes

Viktigste er få staket ADA-beholdningen.
Fascinerende å følge utviklingen mot utrulling av Gougen - smartkontrakter for Cardano.
Har tittet litt på Marlowe, artig vri med mulighet for “grafisk” programmering med byggeklosser.

" * Full support for ADA in Trezor and ledger for hybrid portfolios tentatively scheduled for Q1 2021."

Blir bra å få Trezor’en kompatibel med ADA snart.

1 Like

Det står hybrid portfolios.
Jeg bruker Ledger x og den har vært kompatibel med Ada veldig lenge. Jeg går ut ifra at Trezor har vært det minst like lenge.

Men ja det er mye å se frem til virker det som :grin::+1:

Nå må man også passe på å deligere til et pool som inneholder mindre enn 63,8 mill Ada.
De er selvsagt like trygge uansett hvor de står plassert, men dersom man plasserer de i et pool som overstiger det tallet så vil rewards gå ned.

Har tatt en liten posisjon her å da den kan potensielt bryte ut

2 Likes

Ja enig, men dersom du zoomer enda lengre ut så er formasjonen minst like interessant :grin:

Ukens candlestick fra den startet og frem til nå 41%. Det må vi si oss fornøyd med :grin:

1 Like

Ser solid ut på lengre sikt og ja : D

Utspilte seg fint den, opp i mot 0,16 ish neste :slight_smile:
image