Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cereno Scientific CRNO-B

Cereno 5kr close idag. Stabilt som fän

5, - er bare småpenger hvis de tar mesteparten av markedet for hjerte/kar, med det antallet aksjer som er i omløp.
Men send den gjerne ned til 4 ,- den som vil.

2 Likes

Milad som har 3.7mill aktier och är nr2 på ägarlistan är aktiv i corden.

Boom boom mitt i callen :grin:

https://www.cerenoscientific.se/press-single/?releaseIdentifier=B3916260F940A009

unknown-6

Grattis till oss @SIBA :wink:

3 Likes

“Ved å bruke CardioMEMS gir denne kliniske studien en unik mulighet til å undersøke de potensielle fordelene ved trykkovervåking av lungearteriene og muligens forbedre paradigmet for medisinsk behandling i denne gruppen pasienter.”

Fase II -studien har til hensikt å demonstrere legemiddelkandidat CS1s sikkerhet, toleranse og utforskende effekt hos pasienter med den sjeldne sykdommen PAH. Det primære endepunktet er sikkerhet og toleranse. I tillegg vil alle standard effekt -endepunkter for denne pasientgruppen bli utforsket, så vel som en beregnet validert risikoscore. Cereno regner med at dosering for senere studier vil bli informert av de kontinuerlige pulsmålingene som er avledet fra CardioMEMS HF -systemet. CardioMEMS HF -systemet har allerede vist seg å, når det administreres av en lege, redusere sykehusinnleggelser for hjertesvikt og forbedre livskvaliteten for mennesker som lever med hjertesvikt i NYHA klasse III.

Studien vil bli utført under status som foreldreløs medisin (ODD) tildelt av den amerikanske FDA på omtrent seks forskjellige amerikanske kliniske steder og 30 pasienter. Dr. Raymond Benza, en global tankeleder i PAH og en del av Cerenos vitenskapelige råd, vil være hovedetterforsker (PI) av studien. Studien er planlagt påbegynt i september 2021 etter godkjennelse fra den amerikanske FDA av søknaden om nytt stoff (IND) utarbeidet av begge selskapene. "

1 Like

Halleluja🤑
Bare å glede oss til kl 0900 i morgen!

1 Like

Endelig løsnet det for Cereno!:+1:

Norsk biotek har mye å lære av svenskene…

1 Like

Hvor mange pasienter var det planlagt i utgangspunktet i fase 2 studien, eller er det først nå de har kommet med antall?

Uansett holder aksjen jeg ganske stabil på rundt 5,- ( Forrige mål 4,5)
Og jeg tror den vil danse seg oppover & nedover til kr. 15, - når man ser antall aksjer og potensialet for denne hjerte/kar medisin-utfordreren. Det ser ut for meg som om noen leker, for å hente mer til en lav pris.
Om de lykkes ser vi potensiell inntjening som vil gi en aksjepris på 500,- ( minst?)

2 Likes

“Genom att kunna övervaka patienternas lungartärtryck under studien kommer Cereno att kunna använda en mindre patientpopulation vilket innebär att bolaget kommer att kunna minska både tid och kostnader för fas II-studien.”

1 Like

Om 1 år og en mnd er det 140mill aksjer. Ikke 71 som nå.
Mener du at mc kan bli på 35mrd eller 70mrd?

Hvor er det mulig å handle Cerano? DnB har ikke mulighet :sleeping:

Antar hovedaksjen ikke er en av disse, og hvorfor er det tre? Her kan jeg lite om, men casey virker særdeles interessant.

CRNO B er aksjen.

CRNO TO2 B og CRNO TO1 B er opsjonsrettigheter. Anbefaler å kjøpe aksjen fremfor opsjonene hvis du ikke er godt kjent med hvordan opsjoner fungerer. :slight_smile:

1 Like

Hjertelig. Hva er folks tanker rundt denne framover?

Denne blir veldig spennende framover! :cowboy_hat_face:
image

1 Like

Nordnet går fint.

Fikk krangla dnb til å kjøpe for meg for leenge siden. Men ble flyttet til nordnet kontoen for å kjøpe senere.