Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio fundamentale forhold (CRNA, tidl. TRVX)

En kan jo spekulere i hva og hvem CBO har jobbet med i det siste, og om skifte av posisjon og lansering av et nytt satsningsområde har noen sammenheng med det.

2 Likes

Targovax ASA: GRANT OF SHARE OPTIONS

6 Likes

Targovax invites to webcast presentation on Xtrainvestor

12 Likes

Targovax: Presentation material for today’s webcast

1 Like

Targovax ASA: PDMR notices

1 Like

Targovax ASA - Notice of extraordinary general meeting - Fully underwritten rights issue

Targovax ASA: Third quarter 2021 results

Targovax ASA - Key information relating to the preferential rights issue

1 Like

Targovax announces two posters at the 2021 Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) Annual Meeting

20 Likes

Investtech-analyse: Selg disse tre aksjene

Modig av e24/Investtech å råde investorene om å selge aksjen like før en fortrinnsrettsemisjon. Godt vi har så klarsynte analytikere til å guide oss gjennom dette :clap:

9 Likes

Når InvestTech sier selg, så er det bare å kjøpe med begge henda. :sweat_smile:
Det er et nesten like godt kjøpssignal som når Storebrand reduserer i en aksje.

9 Likes

Så sant :ok_hand: :sweat_smile:

1 Like

Financial calendar

1 Like

Targovax invites to webcast presentation in Norwegian

11 Likes

Det må jo komme noe annet her enn det de tidligere har kommunisert. Det kan jo ikke være det at de skal si akkurat det samme bare på norsk vel? :smiley:

Tja, selskapet har vel hatt mer enn nok møter i uken som har vert og kommer frem mot emi. Så da er det vel bare rett å rimelig at norske investorer som har fulgt selskapet i lang tid får tilgang til samme informasjon som de som kan kjøre one on one møter med selskapets ledelse.

Kan vel kanskje se på det som en oppsummering av alle spørsmål og kommenatrer som de har fått i denne perioden.

Å håpe på noe nytt av særlig verdi er nok litt i overkant. Men vi nærmer oss uansett en periode med en del nyehter. Pluss vi vet at det er mye på gang innen TG som kan komme anytime eller om 6 mnd.

2 Likes

Litt for spekulativt og tro at oppdaterte data kommer før eller på, da Meso kun er nevnt?:rofl:🥲:star_struck:

1 Like

Joda det var ikke noe feil med det. Men tenker tidspunktet er litt interessant, etter at emipris er satt, og man skal inn i en t handel periode.
Jeg har jo lyst å tro at det kommer noen beroligende ord, men mtp at det er kun norsk så er det sikkert lite sannsynlig.

For min egen del har jeg alltid hatt midt desember som uttalt mål. mOS skal komme her, men det var jo før Soug ble byttet ut.

2 Likes

Jeg tenker at de vil gi oss litt oppdatert informasjon rundt resultater så langt. Gjerne noen flere datapunkter. Kanskje kan man få litt informasjon rundt next gen og c-RNA. Skulle ikke overraske meg om selskaper som er intressert i c-RNA får blod på tann.

Videre så må man huske på at vi er på vei inn i høysesongen for M&A aktivitet. Ofte mye som skjer i forkant av/rundt J.P. Morgan 40th Annual Healthcare Conference, 10-13 January 2022.

Uansett så er det nesten bare å glemme hva kursen er dag fra dag i en sånn fase vi nå er inni. Selsvsagt moro for de som trader, men i all hoevdsak støy for de med lange briller på (med mindre kraftig belånt posisjon)

3 Likes