Ikke noe problem hvis kursen er 1,6kr for nye investorer. Man vil ende med et fint snitt dersom man tegner både emisjon og warrants.
Heilt korrekt @skipper og snart går det opp for mange skal du sjå og med lock up og Atlas tom!!
Omvendt dødsspiral?
Ser ut som atlas er ferdig?
Kjenner nå at jeg har svært liten interesse av å selge noe før selskapet oppnår markedsverdi over milliarden. Så får vi bare se hvor lang tid det tar…
Overraskende greit volum på høyere kurser, lover godt etter en fordøyd emisjon melding.
Edit, store bolker som sikkert atlas står bak, slukes hele. Gratulerer til selskapet og aksjonærer for Atlas sin endelige exit!
Vårslepp i Circio nå ser det ut til etter lang tid i “Atlasfjøset” 
Vi har med et så sjeldent fenomen å gjøre som en ettertraktet, norsk biotekplassering. Det må man vite er lenge siden!
Det kan til og med bli rift etter tegningsretter, de pleier normalt å være verdt 0,001 øre på første handledag 
Nærmer seg stars aligned scenario dette her må jeg si.
Fortsatt et stykke opp til MUSD 40-60 der fair value minimum bør ligge pr dato.
tipper vi går raskt mot 1,60,ikkje haus.Signal på at mange vil inn i aksja og emisjon.En emisjon der eg personlig trur den blir overtegna .Circio er iferd med å bli lagt merke til ein ny vår i anmarsj?
Så lenge man har en tegningsrett så får man jo tildeling av en aksje. Og man får 0.3481 tegningsretter per aksje man eier per 12. januar - det er man garantert. Og så er det alltids noen som ikke benytter seg av tegningsrettene sine, så man får gjerne litt flere enn man har retter til om man tegner for fler - selv om emisjonen er aldri så overtegnet.
Med den farten den har nå hvor mye har den å gå før jul?
ja selfølgelig
Stort potensial her i hvert fall…
det er vel nettopp dette vi ser nå
alt i alt kan dette vise at aksjen var svært underpriset og emi på 1kr kan bli ansett som ‘penger på gata’
+ warrants med 20% markeds rabatt blir det jo bare bedre når den slår inn
Er det fremdeles folk som klager over denne emisjonen?
Var vel ingen her inne som klaget på den tror jeg? Tvert i mot var flere tidlig ute med å applaudere emisjonen. Det var en perfekt satt emisjon! Jeg tar faktisk av meg hatten for EDW og Lubor.
Da tar jeg Heidi Weng varianten, og bøyer meg i hatten. Eller som en gammel keeperhelt sa, hjem for å snu kjerringa.
Haha, Jørn Jamtfall det!
Jeg tror uansett det er lurt å ikke ta helt av før ex.dag. Og etter det igjen når nye aksjer er tilgjengelige.