Nå smaker økningen fra lave 3,03 og 3,09 i går meget bra, men vi trenger jevn og stabil økning, ikkje desse veldige svingningene,.
Uansett, nå blir det å unne seg en milkshake her 
Nå smaker økningen fra lave 3,03 og 3,09 i går meget bra, men vi trenger jevn og stabil økning, ikkje desse veldige svingningene,.
Uansett, nå blir det å unne seg en milkshake her 
Er jo ikke bare småkjøp da, 600k + tatt på 3,32NOK…
Aksjen tok fint imot på 3 kr og flott trend er etablert spør du meg … spørsmålet er om trenden er for steil eller om mulige meldinger i nær fremtid rettferdiggjør observert re-prising, tippe vi vil se det siste. Spørsmålet blir da, hva er nær fremtid ?
Eg vei ikkje annet enn at her blir eg til den tid det måtte bli til at mer skjer, så tipper eg det også her tar lenger tid enn mangen har. ( kanskje også meg, men eg drømmer litt om at det denne gang er en drøm som skal følges )
Tenker 3,3-3,-3,6 blir ranget nå, før brudd og videre mot 4,4 om den ikkje vil ned mot 3 en gang til
Håper egentlig på en rolig reise å ikkje jojo tendenser, det blir så slitsomt 
Hvis nåværende trend holder seg så er kursen NOK 16 i fellesferien
Christian Michelsen hadde vel også blitt 168 år i år om han hadde fått leve
Virker som mange ikke klarer å løfte blikket helt, kursen er lav - hvis du vurderer opp mot teknologiske data som de har kommet med.
Nå er vi godt ut i Mars - jeg tror det bygger seg opp fremover
Må si dette høres veldig ut som den gjengse kommentar på forumet 
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Værhanen har snudd igjen?
Hvis vi oppsummerer så kan aksjonærene bli villt rike, men det er også en kjempe stor sjans for at det ikke fungerer?
Høvelig rett?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Så hyggelig da, er det det vi skal diskutere her på tråden synes du?
Kanskje du burde reflektere litt over at du har skrevet 29 innlegg i denne tråden nå og fått fem likes? Tenke litt over om det du skriver er interessant for kanskje hundre mennesker å bruke tiden sin på å lese før du poster det?
…og så er det lurt å ikke bruke sitt ekte fornavn som nick dersom du ikke vil at andre skal kunne bekrefte at det du skriver om en aksje er påvirket av posisjonen du har (selv om det ikke var så vanskelig å skjønne uansett med deg)
Rykker fra, på høyere omsetning: 

Boehringer Ingelheim Har gått under radaren for de fleste i spørsmålet om evt. samarbeid og partnerskap
Når skulle podcast med radium komme?
… forhåpentligvis om ikke altfor lenge.
Mvh Elisabeth/Radforsk
27.02.2026
Når skrev hun denne?
Mener jeg har lest at de skal i Radium 17.mars.
Det var egentlig bra at Radium ble utsatt. Aksjen får mer nytte av den publisiteten nå enn for et par uker siden.
Om Wiklund gjør en god figur (slik han pleier) kan han bidra til å støtte opp under oppgangen.
Er det nå den skal lukke gaps fra 2024?