Det er kjent at det produseres circRNA fra flere gener hos mus og menneske:

We sequenced RNA from different brain regions, primary neurons, isolated synapses, as well as during neuronal differentiation. Using these and other available data, we discovered and analyzed thousands of neuronal human and mouse circRNAs. circRNAs were extraordinarily enriched in the mammalian brain, well conserved in sequence, often expressed as circRNAs in both human and mouse, and sometimes even detected in Drosophila brains.
https://doi.org/10.1016/j.molcel.2015.03.027
Siste ord er ikke sagt når det gjelder hvilke sykdommer dette vil fungere på, men fordi biologien er såpass konservert på dette nivået ville det være overraskende hvis ikke circVec-DNA genererer circRNA i humane celler.
Hansen og Wiklund har også jobbet med RNA i humane celler.
) det tikker inn en semi fet up front avtale! Jeg tar gjerne et par av de, det neste året, slik at det penetrerer inn i de tykkeste papp-skallene at vi her snakker om en spydspiss - plattform teknologi! Også kan BP få kjøpe hele dritten! En av de absolutt største aksjonærene sa for en tid tilbake at han selger ikke under 40,- Nok. Pr aksje!
Jeg har giret opp tradingen en del for tiden … og gjorde mitt for å dytte den over 3,60 og 4 i dag … Uvant å sitte med så mye cash! Men det ordner seg på en eller annen måte