Høy, you steal my story exactly (solgt 4/7 siste batch på 8,7)
Nå hold, and watch the Warrants grow. Edit: Inkludert Nano, Pcib storyen 
De vokner nok når mcap passerer eqnr, men da skjønner de sikkert ikke hvorfor 
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Hehe. Det er kanskje like greit når erfaringen er at analytikere i meglerhus ikke har vist at de har klart å treffe noe bedre enn rørleggeren i biotek. 
… tilbyr også BørsSladder for nok 1150 pr år … jævla serriøst selskap basert på KI analyser.
Jeg skjønner ikke logikken i dette. Det gir jo støtte til det fundamentale.
Solid dette, med to dager på rad med ca 25 prosent stigning så ender den i pluss også i dag med oms på høyde med dei største selskapene , helt utrulig 

Respekt 

God helg og god påske!
Sier som sist fredag, jeg tror vi skal opp.
To private ut av lista, inn med Bofa og Goldman, trulig berre trading da desse går ut og inn.
Nordnet øker med ca 1,9 millioner
Topp 50 øker med 2 236 345 aksjer
Temmelig sikkert på at det fortsetter raskt mot 10k å sikkert enda meir og.
Stor interesse rundt selskapet, googles det litt så finner vi siste avtale gjengitt i både Finland, Danmark og Sverige og andre land.
Så ikkje bare Nordnet self, men selskapet pådrar seg stor oppmerksomhet internasjonalt, så her kommer det også mangen andre enn Nordnet
har en god del aksjer i selskapet og er uenig i at dette er en boble som enkelte skribenter blant annet i Photocure tråden skriver.Ankepunktet til dei som er negative til selskapets framtid er ikkje lenger dødspiral lån og udugelig ledelese men at det er vi rørleggere,vaktmestere o.l som eiger aksjene,det lever eg veldig godt med.
Feltet Circio opererer i er i ferd med å bli veldig attraktivt jamfør siste avtaler og oppkjøp av prekliniske selskaper.
valideringen av selskapet og teknologien fortsetter å styrke seg,og trur dette vill fortsette videre i 2026.
Teknologien fungerer som eit “operativsystem” for cellene. Ved å bytte ut den genetiske koden i sirkelen, kan teknologien brukes mot vidt forskjellige sykdommer:
Genterapi:For medfødte genetiske feil.
Kroniske sykdommer:Behandlinger rettet mot hjerte, øye og hjerne (CNS)
Kort oppsummert gjer Circios teknologi at medisinen varer lenger, virker sterkere og krever færre doser noko som er særs viktig.Billigere og meir effektiv behandlinger.
Dei resultata Circio har hatt innen hjerte,er heilt unik og etter samtaler med kanskje dei beste i verda på dette feltet er det meget stor sannsynlihet for at dette også virker tilsvarende i mennesker som i mus.
Spennande tider,så vil tida vise om vi får mangel på rørleggerere og vaktmestera framover.
Hadde pho kursen steget like mye som det er, og har vert håp om over lang tid, så hadde ingen pho skribenter giddet å bruke tid på og omtale Crna i hele tatt, så her er det tydelig bitterhet og misunnelige tanker som ligger bak.
Har sett det samme på extrainvestor forumet, kritisk til selskapet men samtidig ikkje helt forstår el vet noe om muligheter, så alt etter egne posisjoner.
I går ble det i tillegg sendt ut eget «melding» fra nevnte forum med krisikk til Crna aksjen , samtidig som det òg ble kommentert en uvitenhet om caset, så man kan begynne å lure på den type aktivitet, forsøk på markedsmanipulasjon vil eg si.
( kvifor ellers bruke tid på noe ein åpenbart da ikkje veit noke om ? )
Vel, vi holder oss til selskapet her og nyter utviklingen, så ser vi etterkvart kVA det blir til, men en mer humpete reise enn til no har vert, vil det vel bli
bra disse arrogante besserwisserne her inn får seg en på snuten
Som en som har vært med siden 2018 vil jeg håpe det du sier her ikke slår til 

Hjertelig! Satser på at spådom nummer to slår inn også.
Og den er?