"The Warrants do not give the holder any special rights in the event of the Company’s resolution to increase or decrease the share capital, any new resolution to issue warrants pursuant to chapter 11 of the Norwegian Public Limited Liability Companies Act, or in the event of liquidation, merger or demerger. "
Eg tenker at det er dette vi vil se. Hvis de kan vise stabil, effektiv in vivo expression via LNP, så er veien til funksjonelle applikasjoner langt kortere enn mange tror.
Her tror jeg du leser CAR-T inn i noe som egentlig er LNP/circRNA-plattformvalidering. De stopper ikke, – de bygger fundamentet. Får de dette til å fungere in vivo, åpner det for langt mer enn bare ett CAR-T case.
Enigig i at den potensielt største verdien her ligger trolig i å la caset modnes! Hver ny avtale og datapunkt flytter gulvet opp og gir en helt annen forhandlingsposisjon mot BP. Et tidlig oppkjøp vil nesten garantert skje med rabatt på «rett» pris, mens flere partnerskap og valideringer kan løfte mcap betydelig før en Evt exit.
Får vi i tillegg plattformvalidering med tydelig expression og funksjon – f.eks. innen CAR-T/CAR-M – ser jeg INGEN grunn til at Circio skal prises under nivåene vi har sett i sammenlignbare avtaler. Tvert imot!!, da begynner det å ligne noe som kan forsvare en langt høyere prising. Et bud i morgen på 1 Mrd. USD ville antagelig blitt nedstemt fra de +10% av eierene jeg har snakket med i det siste …
Vi sitter jo på en måte ikke i en vanlig «aksje» ,men på en opsjonen på en ny behandlingsplattform! Hvordan skal man prise dette ? JO! - det skal vi aksjonærene gjøre før BP kjører budrunde!!
Nydelig intervju Erik! Det strutter selvtillit! Med god grunn! Ja!! Paybacks a bitch!! DNB og Co. kan ryke å reise for min del!!
Ingen av disse er vel spesielt sannsynlige utfall.
Hør hør
Poenget mitt er at In Vivo krever en LNP-formulering som selskapet ikke sitter på selv. Det gjør muligens Neoregen+Abiotech (eller Certest) i tillegg til et stort antistoff-bibliotek/ligander for effektiv målstyring. Men for all del, det kan være mange andre løsninger.
Nei, men tolker det som at i utgangspunktet så må warrants selges, innløses, eller ikke benyttes selv ved et oppkjøp så fremt ikke styret/BOD foreslår noe annet for GF. Ved et oppkjøp så bør jo warrants være særdeles god butikk ved innløsning.
Tror det kan bli vanskelig å gjennomføre et kjøp av Crna formelt før rettene skal benyttes. Vil gå en tid fra eventuelt bud kommer til det formelt blir gjennomført
Ikke sant! Hvor var Holom med sine meninger før denne oppgangen? Og hvor var han og hans arbeidsgiver før jul da de kunne spilt en rolle i finansieringen?
Dere skal være glade for at DNB ikke var på banen før jul. Da hadde det blitt en Onco-variant med 70 % rabatt og null interesse i ettertid.
Som jeg har påpekt tidligere:
Atlas var et livsspiral-lån som holdt useriøse aktører unna og gjorde selskapet klart for fasen de nå er inne i.
Ikke bare er selskapet på vei til å bli etablert som et av de fremste på sirkulært RNA, Atlas-avtalen var i retroperspektiv et finansielt sjakktrekk av de sjeldne.
2026 blir et finfint år!
Det fantes i praksis ingen vanlig risikokapital til norsk biotech da.
For oss som var med i emisjonen så har selvfølgelig det som har skjedd vært helt perfekt. Og det er svensken Philip Ohlsson vi skylder nesten alt for at det lot seg gjøre! Mitt poeng var hvor patetisk det er at Holom først nå snakker høyt om Circio sine muligheter, og hvor dårlig jobb han gjør for sin arbeidsgiver ved at de ikke har kunnet tjene noe på at Circio står der det gjør i dag. De tjente kanskje noen få tuselapper på å være “sekretær” i emisjonen, men det var det.
Til alle vaktmestere og rørleggere,håper dere uansett jobber litt i morgen
Ja klager ikke så langt iallefall 
I tillegg til vaktmestere og rørleggere håper jeg også at fysioterapeuter, politimenn og til og med filterselgere kommer seg på jobb i morgen…
Bensin på bålet dette 
Altså, Holom påpeker at avtalen med Atlas var “katastrofalt” for selskapet. Pga “løpende utstedelse av nye aksjer, noe som la tungt press på kursen fordi aksjene stort sett ble solgt med en gang. Samtidig skremte den bort potensielle investorer.”
Sånn sett påpeker han hva som fungerte med Atlas-avtalen:
- Klassiske norske investorer holdt seg unna aksjen, noe som mest sannsynlig hindret kursen i å kollapse fullstendig.
- man unngikk en eller flere klassiske, standard emisjoner, som sannsynligvis også hadde sendt kursen i kjellern.
Circio tok altså et perfekt telemark-nedslag etter å ha unngått standard oppskrift som ikke har fungert i særlig grad på andre, men ikke sammenlignbare biotec-selskap.
Rørlegger med aksjer i circio her🙋♂️ Tar ikke fri før torsdag😉

Lenge siden jeg har kjøpt papirutgaven av FA, har tilgang til den digitale versjonen. Men i morgen skal den kjøpes inn, fin start på påskeferien 
Ikke alle!