Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

Lurer på hvem som vil ut på 7 når auksjonen er høyere

Ikke dagligdags for meg å se en sånn auksjon. Men sikkert helt normalt. Synd om noen blir ranet for aksjene sine med stop-loss

For en auksjon. Ned til 7.2, så opp til 7.93 :joy: Og enda holder vi på

1 Like

Helt normalt har jeg hørt

Handelen vært stoppet i snart 50min … laveste ‘auksjon’ tror jeg var rundt 7,20 som passer fint med Savepig’s graf og som kan danne motstand for videre fall, hva som nå skjer blir interessant … dette ble en skikkelig tur i ‘‘vaskemaskinen’’ - og ja, lurer på om det ble vendepunktet forløbig

2 Likes

Mange av småaksjonærene som har kjøpt i det siste er på jobb og kan ikke følge med fra minutt til minutt.
Mens proffene er på jobb og rister ut de som har satt stop loss.

1 Like

er redd de som er på jobb og tar en titt først nå, må nok ta en rask tur på do :sweat_smile:

For et sirkus

4 Likes

Jaja, billige ??? aksjer og TRs om noen både har dype lommer og fortsatt tro på caset etter fridykkinga ned mot grunna.

Kjøpe kjøpe 🫠👍🏻 ett sirkus ja , og kollaps på Nordnet sidene …

Husene holder småtassene i skolissene over avgrunnen nå :face_with_hand_over_mouth::sunglasses:

2 Likes

8.5 slukt på 0,niks

ender vel grønt :sweat_smile:

Kommer årsrapporten med noe snacks så, men er heller tvilsomt.

Årsrapporten som oppsummerer 2025 skal komme med noe nytt?

ikke noe kursdrivende der … oppsummering av årets som gikk, pluss utsikter videre, men de har vi vel fått belyst … nei, nå kan du vente til 27 april :+1:

1 Like

Tydeligvis ingen nye data før mai, ref mailen lenger opp i tråden

Auksjon andre veien?

Noe ironi fra min side :wink:

Og nå ble det auksjon andre veien.

Hva er det som skjer :joy:

https://m.aktiencheck.de/news/Artikel-Circio_Aktie_Allianz_Pfizer_Partner-19661889

4 Likes

Blir vel 5-15 min handel etterfulgt av 45-55 min CB resten av dagen.

Kursen havner en plass mellom 4 og 14 NOK.

OSE i mellomtiden: “move on, nothing to see, everything is ok!”

9 Likes