Jeg mener fortsatt at det er en god sammenligning å vurdere Circio som Apple. Hvor utviklere bruker plattformen og Circio kan ta betalt for hardware og prosenter av omsetningen til utviklerne
Tja, det må nesten C utbrodere selv. De har fortløpende testet ut nye versjoner av plattformen, og de har hver gang fin-tunet effekten ytterligere.
På et tidspunkt må de selv faktisk konkludere med at “good is good, but done is better”.
Så de to strekene under svaret bør og må C komme med snart.
Og det er nettopp derfor dette kan bli verdt mange milliarder kroner💪
Foreløpig styrer atlas showet og circio mangler både inntekter og videre finansieringen. Og det er det jeg påpeker- til allés store forskrekkelse at det kan oppfattes negativ.
Du har et klart hodet og det er likanes.
Gratulerer med dagen! Tror du virkelig ikke vi som har sittet i aksjen det siste året er klar over det? Atlas har vært en plage for aksjekursen i lang tid, men nå ser man endelig lyset i enden av tunnelen. Når de nå blir kvitt obligasjonene vil det ikke være flere obligasjoner igjen. Er vi ekstra heldige vil det komme en annen form for finansiering på plass slik at man er kvitt atlas for godt.
Bare så du forstår: obligasjonene har til en hver tid vært balanseført i kvartalsrapporter som gjeld. Så det er ikke slik at de 24 millioner aksjene er noe nytt for markedet. ALLE visste at de ville bli konvertert på ett eller annet tidspunkt. At de nå konverterer ALT samtidig er veldig spesielt. Jeg tror de ønsker å sitte klare til neste melding (som kommer til å endre selskapets fremtid).
En person med begge beinene amputert kan sparke inn ei vidåpen dør.
Og jeg tror de ønsker å lempe alt før neste melding.
Men som vanlig er det lov og være stor i kjeften mot andre som mener det er risiko i aksjen.
Det er med denne holdingen man ender opp som du har gjort. Fastlåst i altas jern grep
Det ser jo vitterlig ikke sånn ut da… Og ro ned med svada, for jeg har synliggjort risk mange ganger.
Lykke til!
Fasiten er kursen har vært ned 25% siden dere begynte å argumentere i mot.
Mye god avkastning kastet vekk på heistur
Fasiten per nå er at kursen er opp 35% i år. Det var også mulig å tjene 200% hvis man forstod caset, og det var digg.
Skal ikke mye til å forstå hva man skal gjøre når saueflokken løper. Kunsten er å stikke av før det skal klippes 
Kunsten er å forstå selskapet. Da kommer du veldig langt
Det har du rett i. Aksjekursen er ned 99,79%.
Mye påført lidelse for de som «tror og vet» alt om selskapet.
Omg😂
Men hva tenker du egentlig at du bidrar med i denne tråden? Atlas er en aktør som har vært med i bildet i snart 3 år. Mener du at vi er såpass enkle at vi ikke klarer å forstå at det vil påvirke kursutviklingen?
Du har forstått det.
Melde til forumet en korrespondanse på mail hvor det blir bekreftet guiding er verdt 0. Forsøk på hausseri hussera.
Flere her skal argumentere mot det også.
Det må ikke børsmeldes nå om guidingen ikke innfrir………
Det tales mye om Atlas ikke lemper. Det nevnes ikke med et ord at ingen handler. Sett vekk fra Fru Hansen og Jørgen Hattemaker
Hvorfor skulle det være “haussing” å bekrefte noe som er offentlig og godt kjent informasjon? Jeg tror heller ikke vi trenger hjelp i form av en børsmelding for å forstå om guidingen ikke er innfridd når året er omme…
Hvem som handler spiller vel heller ikke så stor rolle så lenge Atlas finansierer selskapet. Om ikke annet så har Fru Hansen og Jørgen Hattemaker bidratt til at de aller fleste som har handlet i løpet av året er godt i pluss.
Hvem er det som mener det ikke er risiko i denne aksjen??? Jeg har ikke sett noen som mener det. Men med så stort kurspotensiale er det rasjonelt å ta den risikoen dersom en mener det er en fair sjanse for suksess. Har du noe nytt og fornuftig å komme med? Eller er dine innlegg ubrukelige?
Og hausingen fortsetter.
Virker ikke som veldig mange et klar over Atlas og hva det innebærer?