Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Lubor deltar ikke på vegne av Circio på dette evenementet, men på vegne av seg selv som ekspert innenfor området finansiering og partnerskap. Det er i hvert fall slik han presenteres på Bio-Europe sin egen hjemmeside.

Hva som skjer på bakrommet er en annen skål. Dessuten, han hadde kanskje møtt med en annen hatt på hode sammen med EDW dersom Circio fortsatt var langt unna kommersiell avtale.

Det er derfor jeg synes innlegget til EDW er interessant. Et lite hint til investorene om at: Hei, vi er begge tilstede på det største partner-eventet i Europa😊 Og selvfølgelig helt innafor å publisere siden Lubor representerer et annet selskap!

2 Likes

Og nå har han tatt bort fra LinkedIn at han åpent søker ny jobb - det er jo også positivt :sweat_smile:

5 Likes

Kanskje det er fordi han skal jobbe fulltid for Circio🤞

Må vel passe på opsjonene

1 Like

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0168365925009964?utm_source=chatgpt.com

3 Likes

Litt pæng i Diabetiske sår, skulle dette markedet åpne seg:

Markedsstørrelse:

• 537 millioner diabetikere globalt (2021)
  • 783 millioner forventet (2045)
  • 15-25% får diabetiske fotsår (DFU)
  • 20% ender med amputasjon
  • >50% dødelighet innen 5 år

Markedsverdi: Global DFU-behandling = $10-15 milliarder årlig

1 Like

Litt merkelig at de ikke er her

• TIDES Europe (Basel), 11.–13. nov – flaggskip for oligonukleotid-/RNA-terapier; svært relevant for circRNA/CMC/levering

Et tenkt plausibelt spørsmål: Hei Erik, TIDES Europe er 11-13 nov med 900+ deltakere inkl. alle Big Pharma RNA-teams. Deltar Circio? Hvis ikke, hvorfor prioriteres ikke Europas største RNA-konferanse rett etter Novartis-Avidity $12B-deal)? Tenkt plausibelt sannsynlig svar: Når du forhandler med Big Pharma vil du ikke annonsere til konkurrenter at du søker partner, eller avsløre tekniske detaljer offentlig. Ei heller skape “buzz” som øker prisforventninger. Litt høytønsketenking en torsdags aften

Vet ikke hvor bra det er å være på denne lista…

Mens vi venter på ytterligere validering, og KOL`s (kanskje enda litt tidlig i en preklinisk fase)

Artikkel publisert Januar 2025

Nature Metrics

*Hva kan man lese ut av dette

• This is excellent performance

• Tracking to be a highly influential paper

• 10,000+ views shows strong field interest

• 92nd percentile confirms quality

• Validates Circio scientists as field experts

• Scientific credibility is real and measurable

• Circio team has legitimate expertise

• Field is paying attention to their work

• This helps derisk the “is the science real?” question

1 Like

Intervju med head of platform at Sail Biomedicines (tidligere Laronde (Flagship Pioneering)

2 Likes

Lurer på hvem som har løsningen for dette🙃

2 Likes

Forklarer kanskje hvorfor Alex Wesselhoeft ikke lenger har noen formell forbindelse til Circio. Om han i det hele tatt har hatt det siden november 2023.

Circnova

Henger ikke helt med, ELI5?

Explain like I am 5…eller var denne til meg om Alex ?

Ja, lurte bare på hvorfor du nevner han?

Han var en av grunnleggerne av Orna. Altså ett av topp 3 selskapene innen circular RNA som Circio plasserte seg sammen med allerede i 2023. Han har siden gått tilbake til akademia med tilknytning til Mass General Brigham

> image

Han deltok på et webinar som Circio arrangerte i november 2023, og om jeg husker riktig, ble han i denne sammenhengen presentert som en konsulent/rådgiver for Circio. Finner dessverre ingen link til audio/video.

circio-rnd-webinar-presentation-all-presentations.pdf (6,6 MB)

Hva som har skjedd i etterkant vet jeg ikke noe om, men synes det kan være interessant å få avklart om hvor lenge hans tjenester ble benyttet eller om de fortsatt benyttes. Tilknytningen til CircNova som jeg fant kan jo forklare hvorfor han ikke lenger kan eller vil.

Hvorfor jeg er opptatt av dette ? Jeg savner bekreftelse fra KOLs som ytterligere kan validere selskapets teknologi og status. Det er tross alt +2 år siden EDW satte selskapet på samme pidestall som Orna og Laronde.

Takk for utdyping, ukjent for meg som relativt fersk aksjonær :slight_smile:

Ifølge hans LinkedIn er han både på Harward og CircNova siden i fjor høst / nyttår:

1 Like

Takk for den. Nevnes som i kontrakt med CircNova. Altså slik jeg oppfattet hans binding til Circio i november 2023.