Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

13 Likes

Trevor Hallam , who served as Chief Scientific Officer of Sail Biomedicines (tidligere Laronde) until July 2025. The interview, recorded in June 2025, explores advances in RNA therapeutics, particularly circular RNA (circRNA or eRNA) technologies, and how they may help overcome current limitations in delivery, durability, and specificity for applications such as CAR-T cell therapies and autoimmune disease treatment.

4.20 ut i intervjuet
…speaking of these disruptive technologies…and more specifically mRNA…“What are the key limitations currently that need to be adressed to make them truly disruptive”…“I think the whole field of RNA therapeutics…has to come down to deliverieshow to get away from the liverdelivery is the key thingdose efficiencytolerability….

Say no more, you have heard it all before.

11 Likes

(Alex Wesselhoeft var spørsmålet / MGB / CircNova / ex Orna)

Vet jo ikke, men kjenner det liksom på gikta at det ikke skjer noe før i januar ifm JPM/Bio Showcase og tilknyttet satellittvirksomhet den uka. Og Scius har muligens fått et oppdrag i den forbindelse. Akk ja, den som viste.

4 Likes

Skal vere villig til å vedde ei flaske Brigg på at det skjer noko i 2025 på avtale/partner sida

4 Likes

En liten en ? Avtalen altså, ikke Brigg`n. Må jo ha råd til flybilletten.

:slightly_smiling_face:, finnes Brigg på markedet enda??.

Ellers, husk at det er både guidet og gjentatt avtale(r), i en eller annen form inneværende kvartal. Jeg tror de holder ord og leverer en deal🙏.

5 Likes

Avtaler som inkluderer økonomi er nok relativt langvarige prosesser. Normalt vil det foregå teknisk due dill prosesser mulig også tester. Dette skjer ikke over natten på en konferanse.

Forhandliger foregår ofte på " hemmelige" steder, særlig når et børsnotert selskap er involvert.

Allerede på august presentasjonen ble det indikert at de hadde kontakter.

Når de i prospektet 1. okt signaliserte at de ikke forventet at hele Atlas avtalen ville bli brukt kan det indikere at noe har vært på gang som ikke har sammenheng med eventuelle nye kontakter på denne siste konferansen.

Skal prospekt info bety ny kapital inn bør noe skje før nyttår. November er vel siste deal måned.

11 Likes

Fjernet linken til videoen med Alex Wesselhoeft. Var ikke noe nytt der, og mest om engineering og produksjon. Lite om medisin og applikasjoner.

1 Like

Fint å tenke på at en kapasitet som Alex ikke lenger har så mye (noe?) å tilføre oss. Husk at vår egen Thomas Hansen er Pioneren med stor P innen circular RNA både i fortid og nåtid. Særlig innen genterapi. Erik Wiklunds ord ringer i ørene “Innen genterapi er det foreløpig kun Circio som har en farbar circRNA-basert teknologi.”

5 Likes

husk nå … som vi vet om … jeg håper at EDW har helt rett ,men det er nok flere større selskap som jobber i det skjulte her, likevel tror jeg Circio har en god farbar vei foran seg

1 Like

EDW avsluttet H1 25 webcasten med (ca. 37 min):

• We plan for another wecbcast update, probably in Nocember.

Det er nå det altså :wink:

6 Likes

Jeg har ikke lenger mange lodd i selskapet, og jeg kan heller ikke beskylde CRNA for å være verre enn andre biotek.selskap. Men etter å ha fulgt dette selskapet i de fleste årene siden IPO, så preller dessverre “best in class” og annet tjafs til slutt av som vann på gåsa. Når LG svarer at de aktivt ikke har søkt etter omfavnelse fra KOLs, og det heller ikke kommer noe rekende på en fjel ut av det blå etter flere presentasjoner over 2-3 år, så er det grunn til en smule bekymring. Muligens uberettiget, men sånn er det nå for min del.

Pr i dag så er vel egentlig kun 2 begivenheter som kan sammenlignes som en slags KOL event eller validering av selskapets plattform:

• Alex Wesselhoeft sin deltakelse på webinaret i november 2023
  • At Atlas har konvertert alt av bonds (fristen er vel “by end Q1-2026” i følge prospektet)
  • (om noen kan vise til andre forhold så lytter jeg gjerne)

Det siste forholdet om Atlas kan like gjerne handle om frigjøring av kapital før selskapet ber om de siste MNOK 4 iht den endrede avtalen, eller må trø til med bridge i Q1-2026.

Du har fulgt selskapet i ca 10 år (hvilket jeg også har), ditt første innlegg på Tekinvestor 14.sep i år og etter 66 innlegg velger du plutselig å kaste kortene … på oppløpssiden.

Snodig spør du meg, men lykke til videre.

2 Likes

Mulig jeg har ordlagt meg på et klønete vis. Poenget er at jeg savner annen validering av selskapets plattform enn det som selskapet selv argumenterer for.

1 Like

Er det ikke nettopp det vi venter på fra samarbeidet med partnere da?

1 Like

Circio befinner seg i en potensiellsårbar og strategisk fase, “patent pending” og en potensiell teknologisk edge. Da er det både vanlig og klokt å holde kortene tett til brystet. Full åpenhet for tidlig kan faktisk skade både konkurranseevnen og forhandlingsposisjonen overfor partnere eller større aktører/investorer i markedet. . Circio må balansere evt KOL-validering mot risikoen for å avsløre for mye for tidlig.

2 Likes

Mr. KOL i cRNA jobber vel for Circio?

2 Likes

Kjøper den, men savner likevel buzz fra det som er presentert de siste årene.

1 Like

Antar at det er T Hansen du tenker på ? Mulig det, men det er jo også en vurdering som selskapet selv har gjort ?

Nye In Vivo data og evt forlengelse av eksisterende (eller nye) samarbeidsavtaler vil selvfølgelig styrke caset, men endelig validering av teknologien får vi jo ikke før investormarkedet reagerer på data, selskapet mottar support og omtale fra KOLs etter slipp av nye data, eller at selskapet faktisk drar inn en kommersiell avtale som den endelige bekreftelsen. Området har fått stor oppmerksomhet med stadig flere aktører, og det spørs om klokka tikker i favør av circvec.

definitivt…med en slik teknologi så bør det snart være duket for et partnerskap med en større aktør…

3 Likes