Er ikke disse KOL greiene en noe merkelig problemstilling i forhold til Circio?
I løpet av siste å har Circio fra november 2024 med Certest etablert i alt 7 samarbeidsprosjekter om utvikling, testing og dokumentasjon av teknologien.
NeoRegen var eneste fra tidligere, men de forlenget og utvidet vitterlig samarbeidet i juni 2025 etter lang tids egne studier og testing av circVec.
NeoRegen, Certest, 4Basebio, Lonza, Entos og ytterligere 2 konfidensielle har drevet studier og testing internt, noen av studiene har vært parallelle både hos Circio og partneren for kontrollens skyld.
Utviklingen av circVec 3.2 og 4.0 samt tidligere versjon har garantert blitt dokumentert ned til minste detalj også i forbindelse med IP arbeid og søknader.
Jeg vil tro det er “tonnevis” av dokumentasjon på circVec teknologien, konstruksjon, virkning og effekt i et utall studier som Circio kan legge på bordet i forhandlinger.
En mulig partner av en viss størrelse vil aldri stole på noen KOL rapport uansett, de har kompetanse og ressurser til selv å forta de undersøkelser og kontroller de mener er nødvendige for å inngå en avtale og binde seg økonomisk i et partnerskap.
Når man i tillegg vet hvilken intern kompetanse Circio har - kan jeg vanskelig forstå at Circio skal bruke tid og penger på en KOL i den fasen de nå er i.
Og for til slutt å gjenta meg selv - Q4/25 var første mulige “valuepoint” Circio så for seg.
Der er Circio nå først i disse dager.

Har fortsatt trua.