Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Du skriver jo at det foreligger kjøpsordre off-block på 1kr?

Nej, jeg skriver helt tydeligt at der er tilbud om at købe større blokke på 1,00 NOK uden for markedet (læs: Atlas er interesserede i at sælge større blokke til de rette købere).

Åja! Misforstod første meldingen din. Takk for info :slight_smile:

Vel, ikke dokumentert ryktespredning hører ikke hjemme her

Jeg agter ikke at dele personlige dokumenter for at opnå accept fra din side. Man må stole på en skribents historik.

4 Likes

vel, personlige dokumenter… da høres det ut som du kan tiltales for innside informasjon

Når historikken svinger med posisjonen, så er det all grunn til å tvile. Jeg tror flere her skriver ut fra om de har kjøpt/solgt og forsøker å påvirke andre gjennom det. Det er nok nyttig for alle å ha i bakhodet. Noen ønsker kursen opp, andre ned.

Man kan fint sladde personlig informasjon i f.eks en mail om ønskelig.

2 Likes

Burde ikke være noe å krangle om at Atlas har ønske om å selge flest mulig aksjer til over børskurs, til f.eks 1 kr stk. Atlas er en finansiell aktør

1 Like

vi trenger ikke bullshit på dette forumet. dette løse ryktepratet er bullshit

Af en skribent der blev medlem for 4 dage siden, er du ret fremme i skoen overfor øvrige skribenter, der har bidraget her i flere år.

Atlas sælger, det ligger i deres setup. At fornægte en situation, hvor Atlas sælger blokke parallelt med den åbne handel, må stå for egen regning.

Det ændrer absolut intet ved CRNAs teknologi, potentiale eller fundamentale situation.

Det er ganske friskt gået :joy:

2 Likes

Hva er rett kjøper?

Det er ikke slik at et meglerhus oppgir hvem som byr på aksjer off market, de tilbyr en block-trade og så krysses det dersom selger godtar volum og pris.

Med tanke på at det finnes 2 ukjente BD, og at kassa i teorien skal være tilnærmet skrapa, er det noen som har reflektert over disse bestemmelsene om utsatt offentliggjøring ?

image

Tror det var en måte å forklare meg hva han mente😊 Jeg misforstod pga språkbarrierer. Essensen er at Atlas er villige til å selge blokk på 1kr, men ingen transaksjoner per nå. Det er jo ikke så bra egentlig, men ting kan endre seg.

2 Likes

jo Star Kapital kjøpte 1.5 mill aksjer i blokk fra Atlas

3 Likes

Bioklima

State Street SPDR S&P Biotech ETF

NYSEARCA: XBI

Følg

114,01

USD +3,92 (3,56 %)i dag

Stengt: 11. nov., 17:37 EST • Ansvarsfraskrivelse

Etter stengetid 114,05 +0,040

Vi kan vel nesten regne med at det var utlån til short?

Nei det var ikkje utlån

2 Likes

Bare trading da

nei???

I følge listene solgte de 3 mill i starten av oktober… Deretter kjøpte de tilbake noen millioner. Om det var i blokk eller ikke har ikke så mye å si. Netto er de fortsatt ned