Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Muse-data er godt nok for første penger inn

• SOTIO – Synaffix ble signert kun på musedata
  • Umoja – MaxCyte ble signert kun på musedata
  • Lexeo spin-out (Cornell) brukte kun musedata før første investering
  • Sana signerer på in vitro + mus for delivery-tech

Vil oppfordre alle til å sende inn masse gode spørsmål! Erfaringen er at man stort sett får svar. Personlig håper jeg de kan adressere hvordan de har finansiert driften uten å trekke penger fra Atlas på 2.5 måneder.

3 Likes

Kan fort være at vi slipper å stille det spørsmålet…

3 Likes

4.0 kommer.

2 Likes

4.0, hva tenker du?

CircVec versjon 4.0

Recent findings include design and testing of novel circVec constructs

1 Like

Det som blir interessant da er hvor mye de klarer øke protein-uttrykket vs CircVec 3.2 med 40x økning.

3 Likes

Kanskje replace/remove teknologien som ble teknisk validert i fjor ifm AATD-fokuset nå ligger innebygd (som moduler) i circvec 3.2/4.0 ?

Tenker du info neste mandag om dette?

Det mener jeg de har meddelt er en del av teknologien men de har vel hatt fokus på å få ferdig prosjekt i konkret terapi Danon.

1 Like

Fra siste poster ESGCT:

“In vivo evaluation of new AAV-circVec generations ongoing in heart, eye, muscle & CNS, with disease modeltesting in Danon disease (heart) and wet AMD (eye) as next step.”

Trolig vil det komme nye data fra eye - de første resultatene som var gode var jo med 2.0 versjonen så her kan komme sterk levering også.

2 Likes

siste uka med rabatt på aksjen?

1 Like

Dette er august uttalelsene vedrørende 4.0.

3 Likes

Det tekniske og produktmessige er nok på track, ingen signaler om annet.

Det store spørsmålet er om det kommer en melding til før presentasjonen mandag?? Fredag etter børs? Mandag morgen?

3 Likes

det kommer info om teknologien samt om selskapets finansielle spørsmål slik jeg leser dette…

meget interessant,

1 Like

Dette i dag kan ha vært siste varsel før melding om komersielle/ finansiell melding.

I fjor var det 4 desember update.

5 Likes

Circio må jo begynde å bli veldig interessant for større selskaper.Ledende i ny spennande teknologi,meget gode pre kliniske resultater,blant verdens fremste forskere på Crna i selskapet og lavt priset.Har stor tru på enda bedre resultater med Circvec 4.0.Er spent på kommende webcast er 99,9% sikker på en børsmelding før den, kanskje kl 07.00 den 24/11??

7 Likes

Hva har vi i vente før og etter webcast 24. november ?

• Utvidet avtale Atlas Q1-2026 m/en eller flere NDA`s
  • Utvidet avtale Atlas Q2-2026 u/en eller flere NDA`s
  • Non-core avtale med upfront MNOK 5-10
  • Non-core avtale med upfront >MNOK 10
  • Non-core avtale med overraskende stor upfront
  • Fortsatt gode data, men ingen avklaring av det finansielle
  • Det skjer ingen ting før etter JPM/Biotech Showcase jan/2026

0 stemmegivere

Hmm. (novel circVec in vitro and in vivo results), novel antyde jo mer gjennombrudd enn bare nyheter? Spesielt med setningen " extended in vivo screening and validation of circVec for AAV gene therapy ", altså gjennoført omfattende testing i levende dyr for å finne og bekrefte at deres circVec-teknologi fungerer godt levert via virus for genterapi. Når vi i tillegg vet det er snart 18 mnd siden de sa: “inngå sin første strategiske partnerskap innen de neste tolv månedene”, er det ikke bare mitt personlige optimistskt skråsatte gangsyn som sier hold/kjøp. Men bevares, jeg blirogså svett av Atlas`s 23 mill aksjer, men hvorfor bråstoppet de nedsalget sitt torsdag og fredag? (Har ikke sett om de kjøpte/solgte i dag)

Atlas sitter stille i båten🤔