Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

16,4% er andelen aksjer til Atlas.

83,6% eies av andre.

2 Likes

Circio enters fully funded feasibility study with major global pharmaceutical corporation

25 Likes

Oii og dette var berre ett av skudda på mål rekner eg med.Gler meg til fortsettelsen :money_mouth_face::relaxed::relaxed:rekner med resultater etter 3/6 mnd og kva skjer da ved gode resultater?:money_mouth_face::money_mouth_face:Er vel en del grunner til at partner er anonym. Rekner med mere snadder på mandag.Circio begynder virkelig å bli et meget interessant selskap

11 Likes

Sounds good

6 Likes

rekner med det blir begivenhetsrike 6 mnd framover

4 Likes

En av de 2 ukjente fra 1H-2025 ? Not in the money yet. Litt skuffende kjenner jeg.

"major global pharmaceutical corporation”, peker mot en partner som har:

• pipeline med AAV-programmer
  • interesse for payload/technology licensing
  • ressurs til å finansiere preklinisk testing (feasibility)
  • global markedsposisjon

BP eller GTC ?

tja dekker jo lønn,lab leige,og alt annet av kostnader.Resultata som virkelig gjorde vei i vellinga kom vel ikkje før i August og mulig vi får forbedra resultat på mandag??Tar tid å forhandle fram en avtale som involverer upfront 6/12 mnd

1 Like

Meget spændende. Men … vi mangler stadigvæk en løsning på finansieringen af selskabet.

Der kommer mere info om dette fredag.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Dette er helt sjukt og knall bullish.

Mitt kursmål kr 3 (200%) i løpet av de neste par dagene. De følger deretter opp med presentasjon/webcast på mandag der vi blant annet får vite hvem de har avtale med.

Tipper vi passerer kr 4 etter webcast på mandag/tirsdag. Kr 4 vil prise selskapet til ca kr 560 mill som er helt innafor etter disse nyhetene.

2 Likes

Et viktig steg videre, Big Pharma snuser på circVec og bruker cash. Et sterkt kvalitetsstempel og vesetlig cashflow med sign on fee???

7 Likes

Kanskje lett og undervurdere hva dette egentlig betyr når det gjelder det finansielle. Hvem skriver under på en slik avtale når Circio står på kanten av egen runway og må overleve de neste 9-12 månedene ? Så hvordan er avtalen strukturert - upfront+milextones, milestones, cost covering ? Eller hva annet ligger i bunn som har overbevist BP ? om at selskapet faktisk kan gjennomføre studien ?

1 Like
2 Likes

De betaler for studien :sweat_smile:

Skjønner det, men den er neppe ment å finansiere selskapet de neste 12 månedene.

Kommende emisjon / videre lån fra Atlas ligger i kortene, missforstå meg rett, dagens melding er veldig bra men gir ingen runway til selskapet som du selv nevner.

Kan bety det, men da er det ikke mye selskapet faktisk trenger for å runde Q2-2026. Burde jo være mulig med en rettet emisjon nå. Uten alt for mye utvanning. Denne avtalen alene burde løfte MCAP 2-3X.

1 Like

Nå ligger de årlige kostnadene til Circio på nivå med en grei lederlønn, så er ikke så mye. Om de kun fokuserer på aktivitet som er dekket gjennom dette er utgiftene utenom neglisjerbare. Pluss. Det kommer mer her.

Dette er de største og beste nyhetene for norsk bio på mange år

11 Likes

noen som har tilgang og kan dele?