Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Helt enig, det blir veldig spennende å se hvordan de skal løse finansieringen. Jeg håper de klarer å luke vekk Atlas nå.

4 Likes

Helt enig med deg der Takk !
Selskapet har en burnrate på under 4mill i måneden, og hva annet har de folk til å gjøre ? Nettopp, de skal forfølge prosjektet de nå får fullt ut betalt for - dette blir som en skive brunost på kavringen for et BP, tipper Circio på denne måten halverer sine kostnader

Atlas er ferdig - der er det rydda det må vel alle se.

Tenker det kommer sterke resultater mandag også og da er veien åpna for løsning av finansene.

Tenker Circio fort kan få mill beløp i måneden på denne studien så det er småpenger som trengs ut over det for videre drift med den lave cashburn selskapet har på utgiftsiden.

3 Likes

avtalen innebærer at BP selskapet dekker lønn og alle utgifter til Circio så her er det bare å¨vere kreativ,nye pc er ,telefoner til alle mann og kanskje ny kaffimaskin i Sverige??rekner også med Circio må ansette fleire på BP selskapets bekostning,Dette får vi vel svar på på mandag

3 Likes

Kurs 3 kr vil gi en mcap på ca 450 mill - sammenlignet med andre norske bio selskap er det ikke avskrekkende vel :blush:

3 Likes

Flott melding og validering av Circio. Samtidig er det en billig og uforpliktende måte for partnerselskapet å teste teknologien før en eventuell lisensavtale.

4 Likes

der er eg enig men som det også står i meldinga så er der fleire selskap som er i dialog med Circio

1 Like
  • Tier 1-validering → økt interesse fra mindre AAV- og RNA-aktører … “Major global pharma” fungerer som sterk validering av teknologien

• hvis Circio leverer sykdomsmodell-data som lovet → potensielt stor kurskatalysator. Kombinert med Tier 1-validering som kan akselerere nye partnerskap. Kan også øke sannsynlighet for rask konvertering av eksisterende MTAs (Lonza+Entos)

• generell redusert partnerskapsrisiko

• en Tier 1-partner bør øke sannsynligheten for Tier 3–4-avtaler. GTCs/CDMOs som kan handle raskt

hvor mye må Atlas selge før de må melde? tenker at blokksalg er mer relevant nå. Melding hadde vært bra

De passerer vel 15% grense om de selger rundt 2 millioner aksjer.

Skulle ikke handlen vært i gang nå??

rett i børspause

Dette er nok trolig en av de konfidensielle partnerne de har hatt i ca 6-8 måneder - kvalitetsstempel

Sannsynligvis ja. Who` s next ? Det var to.

Dette er bare én av flere avtaler som vil komme. Nå tipper jeg det vil skje litt ting bak kulissene. Et par blokksalg nå, og vipps så er Atlas ute for godt.

2 Likes

da blir spørsmålet hvor stor omsetning må det til før atlas er ut og selskapet kan reprises med gangetabell ???

atlas er finito.

Gir da ingen mening om Atlas vil ut nå på disse nivåene. I så fall så er det kun pga forlengelse av avtalen inn i Q1-Q2/2026

Mulig scenario ? Verdi +/- MUSD 3-5

Umiddelbar effekt (Q4 2025):
• Kontanttilførsel: 1,5–2,5 millioner USD umiddelbart
• Bruk av midler: Studieoppsett, ansettelser, materiell, overhead
• Forlenget runway: 3–6 måneders ekstra driftstid
• Investorinnttrykk: Positivt (umiddelbar kontantstrøm, validerer plattformen)

Løpende effekt (2026):
• Kvartalsvis kontantstrøm: 500 000–1 million USD per kvartal
• Total kontantstrøm i 2026 fra denne avtalen: 3–3,5 millioner USD (gjenstående utbetalinger)

Hvis Atlas kun gjør et moderat nedsalg (de kan vel uansett max selge 35% av dagsomsetningen), så er det i min verden et fint bull-signal.

Holder de posisjonen sin, så forventer de på mer kursdrivende info.

Slike selskap er eksperter på å utvikling av selskap og teknologi og har nok sett i spåkulen sin.

Kræsjen i Ulti rystet meg særlig når jeg så hvor villt bra shorten var satt der; de hadde bokstavelig talt gjort hjemmeleksa og lært seg addisjonstabellen (1+1=2)…