Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

etter ny info skal Atlas berre selge 15% av dagsomsetning,men eg hadde vel helst sett at dei fikk selge ubegrenset og tømme seg for godt;)

1 Like

Da trengs det bare en teoretisk omsetning på 160mil +++.
Vet ikke om Atlas kan regne med i omsetningen det de selger selv, uansett når de er bort så er det ingen store salgs poster i horisonten :slight_smile: og da blir det ny sykkel til våren !

1 Like

For min del er dette rett og slett vendepunktet for CRNA.

Fullt finansiert feasibility med en big pharma – de tar hele regningen, Circio står fritt, partner står fritt. Det skjer ikke uten tung interesse. Og dette er bare første steg… jeg er helt sikker på at det kommer mer.

Finansieringen er ikke løst ennå, men etter denne meldingen tror jeg sjansen er langt større for en løsning uten stor utvanning.

At kursen ikke reagerte mer overrasket meg. Eg trodde vi skulle se +2 kroner på dette alene. Tok selv litt mer i dag.

For meg er dette starten på en ny fase: HODL!! - STRONG BUY!!

12 Likes

Kursen har ikke begynt å gå enda. Det kommer nok etterhvert. Her er det ingen store investorer ei heller fond. Kanskje telefonen til Atlas allerede har begynt å ringe?

3 Likes

aksjen er meget billig enda ,rekner med en annen pris på mandag

2 Likes

Bare for å gjenta meg selv:

1. Circio er ikke belemret med 95% sannsynlighet for feilet studie (les; spesifikk tech i spesifikk indikasjon og fase 1-3 studier). Circio er et plattform-selskap for sirkulært RNA (CircRNA).
  2. CircRNA skal og må være dagens eksisterende mRNA - teknologi overlegen på det meste. Hva skjedde på mRNA-fronten da de første covid-vaksinene kom?
  3. Circio sine data til nå tyder på å være særdeles sterke sammenlignet med sine peers (RNA-stabilitet, protein-uttrykk, vevs-spesifisitet, dual platform med både AAV og DNA LNP).
  4. Circio er eneste selskap som designer sin circRNA som DNA. Det er vanskelig å underdrive hvor sentralt dette er siden DNA er MYE enklere og billigere å produsere enn RNA.

Circio er nå derisket, samt særdeles langt fremme på en teknologi som kan gjøre genterapi langt mer effektivt.
Og BP har fortsatt ikke tatt steget fullt ut i denne teknologien.

14 Likes

Et forhold til og det er aksjonærsammensetningen i Circio.

Det er hovedsakelig norske aksjonærer og mange privatpersoner. Selskapet må etter hvert få fokus på seg fra større internasjonale investorer og da vil en tro at volumene blir noe helt annet.

Virksomheten pågår i Sverige og heller ikke der har det begynt å røre seg særlig på aksjonærlisten blant de 50, der bør en vel etterhever kunne forvente at noen ser på caset?

Det er nok mer i vente etter dagens melding.

Fortsatt inngang på grunder prising.

6 Likes

I dag har jeg:

• Kjøpt
  • Solgt
  • Tradet, netto økning
  • Tradet, netto solgt

0 stemmegivere

Du mangler alternativ nr 5:

Vurdert når det er sosialt akseptabelt å åpne ei flaske sjampis :wink:

3 Likes

Ettersom det er sosialt akseptabelt å drikke mimosa til frokost er vi laaaaangt over det klokkeslettet :wink:

3 Likes

Har innsett at det er galskap i perioder å ha hjemmekontor :grin:

3 Likes

Er det grunn til å tro at Circio vil avsløre hvem «The major global pharmaceutical corporations» er før 24.nov klokkes10 ?

tviler eg sterkt på

I hvert fall om man sitter å følger Circio når meldinger kommer inn
Nå må det bli en tur i skogen og dermed stikke hodet i sanden for ikke å bli ‘påvirket’ (og ikke mimosa med champagne, dertil MÅ det brukes billig alternativer)

1 Like

Vodka+bruspulver ?

2 Likes

7 Likes

Det der er jo perfekt timing ift Circio :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Likes

Ja for sånne tester som dette med big pharma har ledet til mange suksesser siste årene :face_with_raised_eyebrow:
Eller er dette annerledes ?

veldig spennende!

for en spanande tid godtfolk!