Husk at vi har flere partnere som ligger lengre foran i løpet enn dagens partner. Så dersom de vi allerede har ønsker å fortsette videre må de nok snart begynne å betale litt cash!
mange skudd på mål,forhåpentligvis et par straffespark
Tenker dette blir bra! Dersom selskapet trenger litt ekstra cash er det bare å trekke en liten transje fra Atlas. Noen som har regnet på kursen dersom de ber om funding i dag?
tviler på det blir trekt noko meir fra Atlas når dei ikkje har gjort det til nå,rekner med Atlas kan takke for seg når dei har solgt seg ut
Men de trenger jo cash. Eventuelt en partneravtale av noe slag.
De burde kjøre en emisjon
. Må vel være mulig nå.
er vel ikkje kun Atlas som har cash ???
Neida, men personlig ville jeg foretrukket nye trekk fra Atlas enn en større emisjon. Heller bridge-finansiering frem til eventuelle upfronts.
selskapet vil ha opp mcap - så vi får nok se en mangedobling her først
Finansene vil ikke bli noen issue nå lenger. Tenker de har fått litt på bok upfront.
En liten Atlas emisjon på 4 mill er ingen ting heller, ville vært ca 2,7 mill nye aksjer, Atlas er ryddet, men en back up ligger sikkert der. Om vi må.
Circio skal vurderes på helt andre premisser nå fremover og denne grunderprisingen som er fortsatt tror jeg ikke varer lenge.
Da er det børssensitiv informasjon som må deles med markedet…
??? Koster alltid noe å starte opp studie og hvordan partene har priset utgiftene trenger nok ikke meldes ut over det som er gjort.
Så lenge selskapet får umiddelbar likviditet som reduserer den finansielle risikoen betraktelig, som avtalen vil gjøre må det meldes.
Her legger du inn forutsetninger for å berge argumentet ditt.
Upfront skal meldes, nå får du rulle inn haussebussen
Selskapet har ikke penger: Fakta
Hvis de får inn penger må det børsmeldes grunnet finansiell risiko er endret: Fakta.
Hvilke forutsetninger mener du jeg har lagt inn?
tja, hva som er bakt inn i avtalen er interessant… birgitte har noen poeng
Ha ha de har børsmeldt at de får dekket utgifter. Upfront eller etterskudds betaling? Who knows. Penger kommer uansett. Klart det er ikke billig å engasjere et slikt selskap og et helt RD team inkl ledelse til å gjennomføre en studie. Klart konfidensiell info.
Det tror jeg faktisk ikke. De slapp vel det som er nødvendig med innsideopplysninger i dagens melding.