Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

“The project will be performed by Circio and is fully funded by the pharmaceutical company.”

Hva er det i denne setningen som gjør at man forventer en upfront og/eller at dette løser finansieringen av hele selskapet? Nå kan det forsåvidt komme flere avtaler som løser dette men ikke denne, i alle fall ikke foreløpig.

1 Like

Tror up-front er bransjestandard når det er snakk om evaluering av plattform-teknologi (selv om studiet kun omfatter en modalitet). Neppe veldig mye, men i området MNOK 1-5 er vel ikke umulig så Circio kan sette opp/klargjøre studien. Så ja, selskapet trenger fortsatt ny funding i bunn.

Herregud. Denne lille kommentaren vekket vist hele bulkegjengen som eller glimrer med sitt fravær på denne tråden.

Huff da, her tråkket jeg visst noen på tærne. Beklager at jeg forstyrret idyllen…

1 Like

det går bra du er hjertelig velkommen til å bli med,fortsatt alt for lavt prisa

Det som betyr noe her, er at EDW og teamet faktisk får fot innenfor hos et globalt BP-selskap. Det skjer ikke uten grunn. circVec blir testet direkte inn mot ekte pipeline-behov, og det er et solid kvalitetsstempel.

Vi begynner å se flere skudd på mål nå, og dette er et av de mest lovende så langt. Fortsetter dataene å levere slik de gjør, er det gode muligheter for at dette ender SVÆRT aksjonærvennlig!!!

Og helt ærlig: eg tar av meg hatten for det EDW og gjengen har fått til så langt!! – med det som må kalles begrensede midler. Det er imponerende arbeid. Jeg tror vi kommer til å se en helt annen aktivitet fremover, men kudos for å ha brakt oss hit. Opp og frem!!

12 Likes

Uansett vil jo dette redusere cashburn! Tipper Circio fokusere kraftig på dette fremover, og da blir jo antakelig de fleste kostander ført på prosjektet. Personal kostnader, materiell, reagens osv.

1 Like

Ta det med ro sjog :blush::+1:

Toget står fortsatt på perrongen.

Og det er vel fullt mulig at de kan dekke utgifter fra en dato som har passert, og sånn sett har burn-raten vært lavere siste tiden.

Det er bare å smile og vinke mine damer og herrer. Smile og vinke.

6 Likes

Nok en gang

4 Likes

Shareville pump n dump gjengen er også med ser det ut til, men enig i at dette er et kvalitetsstempel man trengte sårt. Nå har noen med kunnskap og bruksmulighet tatt Circio inn i gladiator-ringen, som er akkurat det jeg etterspurte at manglet for en liten stund siden. De har klart å få med en av de få som forstår og har muligheten til å bruke produktet deres på å la dem bevise seg. Vinner de den fighten, så er det gull og myrra på andre siden. Det er verdt ganske mye, selv om ting tar tid selvsagt. Sikkert mulig å bli kvitt Atlas med dette uten at det svir for mye for aksjonærene. Jeg handler jo ikke enkeltaksjer selv, men ser et klart case nå for å eie Circio på tross av Atlas, men igjen det er enda seigt så lenge Atlas er med for kursen over tid.

Noen som har prøvd hjemmesiden ?

er vell så stor interesse da at det blir tilnærmet et DDoS angrep…

Cloudflare har issues

1 Like

Kanskje ingen grunn til å spekulere alt for mye. It is what it is, men likevel, hvem og hvilken modalitet kan det være ?

Forutsetninger:

BP / AAV-circvec / spesifikk modalitet / eget inhouse fokus

Eller hva ?

Vi får krysse fingre for at circio blir en mulighet for norske bio aksjonærer å få noe tilbake, det er endel av oss som har sett pengene i radforsk porteføljen fordufte opp gjennom årene.

8 Likes

oppgangen i dag,Atlas med 23 mill aksjer og OSE ned 1,81%
500k på kjøp 1,6280

2 Likes

Skal det gå en stor Atlas-post i auksjonen ?
Atlas kan ha solgt 5 mill aksjer i dag … skal bli artig å se om 2 dager på investor oppslaget :slight_smile:

får sjå det før det om Atlas har solgt ,må flagge.Personlig håper eg Atlas har gitt faen og lempa ut aksjer håper på 7/10 mill;)

Det har gått noen store enkeltposter i dag, regner vel med at Atlas har solgt greit ja.

Blir faktisk mer intetessant om hvordan kursen går frem til fredag, mcap er fortsatt veldig lav…

3 Likes