Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Targovax - for aksjonærer som synes pisking av egen rygg med rusten, flisete stålvaier eller dasking av sine svulmende, gonoré-betente testikler med iskald, bulkete ståløse ikke gir nok smerte i hverdagen…

7 Likes

Skagen gründer Åge K. Westbø inn med 500k aksjer.

10 Likes

blir jo ikkje rare volumet for Atlas å selge aksjer på,mtp på begrensing på 25% av ukes volum

2 Likes

18 april folkes - ikke lenge til.

1 Like

Blir ikke innholdet i posteren avslørt noen dager i forveien ?

1 Like

Det blir jo et incitament for å la være å trade aksjen med den klausulen om 25 % av omsetningen.
Om jeg tar en intradag trade på 100.000 aksjer utløser jo det muligheten for at Atlas selger 33.333 av sine aksjer, så uten at det kommer nye investorer inn i aksjen vil det dessverre bli et langvarig overheng i aksjen.

Det variere vel - vil vel tro at i dette tilfelle er det sannsynlig at det først kommer samme dag da jeg vil tro de jobber fram til siste minutt for å få best mulig innhold.

På ordredybden står det at 372600 vil kjøpe aksjen og 39509 vil selge, det er jo positivt👍

2 Likes

Fristen for innlevering var 24. mars

Ved kjøp av litt i underkant av kr 11000 så er aksjen opp ca 3%:ok_hand:

1 Like

Ja det er sikkert riktig - men dersom de kan levere bedre info så vil vel det tolereres. Slike korrigeringer vil jeg tro - det som er levert 24 mars - setter vel et minimum - tror aldri noen vil nekte ytterligere info. Slik cRNA utviklingen er så kan det faktisk skje mye på nesten en måned fra 24. mars til 18 april.

Jeg har trua på Targovax sin strategi nå. Jeg også veldig spent på TG01 i bukspyttkjertelkreft - slår det til blir det et enormt gjennombrudd i den type kreft og sannsynligvis også i mage/tarm kreft mv.

2 Likes

7,88 % opp i dag🎂 tror den kan dobles innen kort tid🤞

1 Like

Noen som har oversikt over vwap siste 15 dager pr dag?

… ville være lidt af en ærgerligt oplevelse, hvis markedet finder ud af, at Atlas ikke solgte ud i går, mens konfirmanderne realiserede yderligere tab.

Muligt det bliver mønsteret til Atlas at kursen handles op og salget starter, men det fremstår at se, da kun ca. 2 mio aktier blev handlet i går.

Løfter købsordre med halve øre løbende pt.

Håper ikke at vi kun får pump og dump fremover … liker ikke oppgang på lavt volum og salg på høyt … forbannet irriterende

Her, første kolonne alle handler og andre kolonne er bare handler over børs. Ser nesten ikke ut til å være forskjell.
image

6 Likes

Hvorfår man tak i denne flotte tabellen? :slight_smile:

1 Like

Hoderegning :wink: Infront Webtrader har nok det meste man kan ønske seg gjennom f.eks. Pareto eller Nordnet.

Jeg har det fra Infront, det koster en del. Men børsen (og mange andre) publiserer jo dagens omsetning i verdi og antall, og da får du regnestykket du trenger (Verdi/Antall = VWAP)

2 Likes

ok, takker. Du får legge ut en oppdatert tabell av og til så vi har kontrollen på Atlas :+1:

Konverteringskursen stemte 100% ved å summere de 3 laveste dagene og dele på 3.