Meget interessant
Når en av selskapets største aksjonærer er i ferd med å selge seg ut på et latterlig lavt nivå, så burde jo “EDW and the gang” knuse sparebøssene og pante noen flasker for å ta i mot.
På tide at det kommer noen tydelige tegn på troen om at det finnes noen kommersielle verdier i bunnen av hengemyra. Altså, alt annet enn repetisjon av de teknologiske egenskapene på inn- og utpust hadde nok satt en litt annen standard. Men hva vet jeg, jeg er jo selvfølgelig evneveik sammenlignet med de gutta der.
Husker den. Et kursras på 90% siden den gang.
Jeg syntes strengt tatt det er et ærlig og legitimt svar på spørsmålet. Vi har alle forskjellig risikoforståelse og for alt vi vet så kan han være eneste forsørger for familieøkonomien.
Så kan man jo også spørre seg om innsidekjøp i norsk bioteknologi er uvanlig eller normalen.
Isolert sett så har du et poeng. Men når det gjelder CRNA som har slitt på aksjonærenes tillit og interesser i lang tid, så burde det være mulig for styret/selskap å legge til rette for innsidekjøp som en del av totalen. Både for BOD og MAN. Om ikke annet for å sukre den bitre pillen når bonus og incentivordninger ellers synes som relativt malplasserte ordninger når vi vet hvor vi kommer fra. Vi sitter tross alt i samme båt. Tror jeg. Men her er det kun aksjonærene som må tåle konsekvensene fra avtalen med Atlas, og antakelig med en nokså begrenset oppside dersom selskapet til slutt klarer å kapitalisere på ny og gammel IP. Mest beklagelig er det at det ikke kom innsidekjøp etter EOGF i mars i fjor. Det hadde kanskje skapt et litt annet utgangspunkt, og et annet sluttresultat enn det vi kan lese av MCAP pr i dag.
Jeg tror det er høyst uvanlig med mindre du har erfaring fra denne bransjen …
«I en del kristne trossamfunn praktiserer man fortsatt tiende som en frivillig fromhetshandling, det vil si at medlemmene frivillig betaler 1/10 av sin inntekt til kirken».
verdt å sjå,spennande å høyre om interessen og stor optimisme angåande avtaler i 24
Dette var pr 8. februar
Ny status pr 19. februar etter Spring Festival og ferie:
- “Pharmacology and toxicology”, vurderingen er avsluttet
- “Clinical”, vurderingen er avsluttet
- “Pharmacy”, vurderingen er avsluttet
- “Statistics”, ikke startet nr 24 i køen
- “Clinical pharmacology”, ikke startet nr 24 i køen
- “Compliance”, ikke startet nr 24 i køen
Kan jo se ut som at det er realistisk at alle fagpanelene har behandlet søknaden innen 1. mars.
For meg virker det som vurderingen er akseptert for første del og at det som gjenstår skulle være for formalia å regne. Det kan vitne om gode nyheter innenfor rimelig tid.
Dette kjøper verdifull tid, og etter det jeg kan dømme foreligger kritiske data i tide. Cash-deal data.
Med under 10mill aksjer som utgangspunkt er grunnlaget lagt for en vesentlig endring i MCAP og en helt annen utvikling i kurs enn det vi har blitt så vant til.
Og så kommer det forhåpentligvis flere milepælsutbetalinger fra Kina med tiden.
Valgte å kjøpe litt i dag,kjente litt ette på gikta og den sa kjøp
Er folket helt sikre på at kineserne har kapital til å utøve opsjonen og kjøre igang et klinisk studie?
IOVaxis kan muligens finansiere opsjonen fra egen lomme. Selv det er tvilsomt, men neppe noe mer enn det. Ikke noe som tyder på det. Og der ligger det vel både mye risiko, og spenning. Hvordan har de tenkt å løse dette.
Er vel ikkje mange her som har innsikt i økonomi/avtaler IOVaxis har.Litt rart viss ikkje dei løyser inn opsjonen når dei har valgt å bruke tid og ressurser på dette.Men ingenting er vel sikkert før pengane er på konto
Selv om det kanskje synes rart, så tror jeg ikke det er noen garanti om at alt er ok selv om søknaden “sendes” videre fra et panel til et annet. Men denne søknaden bør etter alle solemerker være en formalitet. Spenningen ligger i om opsjonen blir tatt ut eller ikke. Og når. Avtalen sier 14 dager etter godkjent søknad, men det kan det sikkert forhandles om dersom det kniper i pungen til herr Wang.
Time will show, som de sier i Flåklypa. Etter en avvisning og påfølgende imøtekommelse av krav satt ved denne, så er det muligheter hvertfall.
Også er det heldigvis snakk om bare 3M dollars. Ett lite skritt for Wang, men ett stort steg for CRNA. Så kan vi jo bare takke for at vi skal veksle inn i Norske pesetas. Det samme gjelder jo alle andre deals med cash, så det er bare å glede seg!
Klare ikkje sette fingeren på det men føle på meg momentum snur snart
Helt enig. Gikta mi sier at CRNA kan være det biotek med høyest MCAP på Oslo når vi skriver 2025.
Med Atlas under kontroll og en liten bekreftelse gjennom avtale med dollars, så burde vi over 1mrd på null komma niks.
Jeg tror Ultimovacs. Veddemål?