Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Forstå innvendingen. Var utydelig der, det ble tatt som et eksempel da regnet med at det vil måtte tilføres midler ut over emisjonsbeløpet i juli/august.

konventeringskursen til Atlas - justeres den før hver konventering, jfr ditt tidligere innlegg

Ja, konverteringskursen til Altas vil alltid være avhengig av 15 dagers vindu før konverteringen meldes - så vil i praksis være umulig å spå.

2 Likes

virker som Atlas har sluttet med den destruktive dumpinga
valgte å ta ett nytt bet

Jeg har pitchet inn til mr Asmyr han kan snu skuta i Circio også, nå har han jo fått skikk på Thor Medical.

Circo kan bli neste bio som reprises kraftig. På så lav kurs og få aksjer kan man leve med noe utvanning fremover. Dette må være bunnen om de får det til noe mer og mer tyder på.

ser ut som Atlas har lagt salget sitt på 0,78/0,79

Begynner å lure om det er en ny investor på vei inn, og som kjøper ut opsjoner Atlas har. I så tilfelle er det naturlig at Atlas setter salg på hold.
Hva tenker andre?

Kan være at de begrenses av omsetning, men jeg håper jo som deg. Så vidt jeg forstår så er det vell ikke noe i veien for at Atlas kan lage en hvilken som helst deal om de aksjene de har, men er vell kun Atlas som har mulighet å veksle inn opsjonene de har i aksjer.

Circio announces allocation of stock options to key employees

4 Likes

#Norsk Biotech fortsetter å være raus :ok_hand:t5:

(Med seg selv, vel og merke)

Hvor ble det av aksjonær verdiene?

Det er snakk om et lavere antall aksjer for alle ansatte i selskapet enn det Atlas konverterer på en runde…

Jeg synes på ingen måte at dette vitner om berikelse tatt i betraktning at management har akseptert 50 % lønnskutt og kan få noe av dette igjen dersom de lykkes med å skape aksjonærverdier fremfor å ta ut uforholdsmessig lønn. De fleste andre bioteks på OSE praktiserer fortsatt lønninger som ligger betydelig over den gjengen her, til tross for fail etter fail.

10 Likes

Hvordan gikk ‘Open for work’ søknaden til mr Gaal?

Det er vel ikke flust av lederstillinger innad Biotech sektoren ute å går for tiden,
Å derav er vel muligens lønnen gjengen sitter igjen med, selv etter en 50% reduksjon, bedere en alternativene??

Men selvsagt, aksjonær verdiene er ikke ned mer en 89% YTD.

Så litt ekstra betaling er sikkert fortjent :metal:t4:

1 Like

Hva i denne opsjonsavtalen er det du mener er spesielt raust?

Dette er opsjoner til markedsverdi. Skal de få noe ut av denne avtalen må de skape verdier for aksjonærene også

9 Likes

Eventuelt håpe på flere P&D’s :kissing_smiling_eyes:

Selskapet har signalisert en dataupdate om ikkje så lenge,denne blir spennande. Håper dei fortsetter å levere på forskni ga.

Timingen av opsjonene signaliserer at det nå er forventninger fremover. Verdien av opsjonene er ikke så stor, mindre enn lønnskuttene og utvanningen er akseptabel. Får de til caset så er dette helt greit.

2 Likes

bra omsetning til nå i dag,etter mitt skjønn har vel Atlas ikkje meir enn ca 1 mill aksjer igjen av denne transjen,en del går vel ut i dag,rart det ikkje har komt flagging eller ny Konvertering.Atlas dumper heller ikkje aksjer på samme destruktive måte som tidligere

Jeg håper du har rett, og at signalene blir til børsmeldinger som tar oss opp og ut av den dype kalde gropa vi er i!

Atlas Holdings for CIRCIO

Er der nogen der véd, hvor man kan finde VWAP for handel i CRNA (eller papirer på Oslo Børs)?