Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

CircRNA Synthesis Market Recent Developments

· In April 2024, Circio announced the successful in vivo proof-of-concept for its circVec circular RNA platform technology, further strengthening its focus on gene therapy.

· In August 2024, Abogen Biosciences, has announced the development of a highly efficient RNA circularization cis-splicing system, referred to as the Cis-System, which enables the production of circular RNA.

· In October 2023, Circio and Neoregen Biotech announced the launch of a research collaboration focused on developing innovative circular RNA (circRNA) therapeutics using Circio’s proprietary circVec technology. The collaboration will evaluate the effectiveness of Neoregen’s NICT (Neoregen Intra-Cellular Delivery Technology) delivery system in improving cellular uptake and nuclear transfer of circVec vectors, comparing it to existing commercially available delivery technologies.

Spennande,Circio planlegger ny update i midten av Mars

6 Likes

Vaksiner er ikke Circio sitt hovedfokus

Tror muligens det kommer en oppdatering 5 mars. Da skal EDW holde presentasjon på RNA Leaders og første del av Certest invivo skulle gjøres i des - feb.

1 Like

Hadde kontakt med E.W her en dag han anslo i midten av Mars til meg

Jøss, *Edit
Er det bad news from the :mouse2: på vei?

Circio invited to present advantages of circVec circular RNA technology at international industry conferences

@Freddys hvorfor tenker du dette skulle være grunnlag for dårlige data?

Mitt resonnement er at det ville ta seg svært dårlig ut å presentere circVec på disse konferansene om det var mislykket

Det som i hvertfall er helt sikkert er at neste avlesning blir utrolig spennende. Klarer de nå å påvise like stor respons/virkning i alle vev. Så vil (slik jeg tolker E.W) B.F. stå i kø for å kjøpe selskapet. Så vi nærmer oss noe veldig spennende i mars mnd.

1 Like

der er stor aktivitet i labben,en bolk med avlesinger i April/Mai så blir spennande måneder

1 Like

Ja, mye avlesninger som kjøres parallelt :+1:

2 Likes

vet ikke om dette er solgt eller flyttet over internet. jeg flyttet en seksifret post internt og den kom ikke opp på kjøp salg listene

Slik jeg tolker deg, @Bianchi så forventer du ikke ny finansieringsløsning, men budkamp på selskapet?

"The company is expected to share new data on preclinical studies and discuss the platform’s role in revolutionizing RNA therapeutics.

The presence of Circio at global conferences is also a strategic move to attract potential collaborators, investors, and pharmaceutical partners who are keen to explore next-generation RNA technologies. As competition in the RNA-based drug market intensifies, Circio’s innovative approach positions it as a frontrunner in the evolving biotechnology landscape"

7 Likes

Dette var svært offensivt. Ligger vel an til nyheter 5 mars da de skal presentere i Stockholm og Basel samtidig. Første del av Certest samarbeidet var varslet å pågå fra desember til februar.

2 Likes

Circio´s leading position in circular RNA therapeutics highlighted by continued broad coverage in international life science industry media

6 Likes

Onsdag 5 mars står Stockholm og Basel på programmet og presentasjonen kommer hos Circio med oppdatering.

1 Like

Dessverre en helt uinteressant melding i dagens situasjon. Eneste som kan løfte kursen er en konkret avtale som tilfører selskapet cash.

Da oppfatter vi meldingen helt ulikt.
Personlig oppfatter jeg den som “nå må dere våkne, marked”.
(Se dette opp mot presentasjonene den 5. og oppdateringer)

6 Likes

var litt det eg og tenkte i mitt stille sinn:)

som sagt det er en større bolk med in vivo forsøk som vil lesast av i april-mai

3 Likes

Kom samme type meldinger for Oncos. Skeptisk til meldinger uten konkret verdi/data/cash