Det som kommer i dag kommer pÄ presentasjonene ca kl 1100.
Aksjen kollapset nesten,
er det kun svake nerver eller ânoen som vet noeâ - skal vi ryke nok en gang ? Tipper det ble satt igang en liten stopp-loss pĂ„ 6kr
Tror ikke man skal konkludere med bakgrunn i en omsetning pÄ 290K
Handlet 6k aksjer nÄr dette skjedde. Er mye nervÞsitet nÄr man foventer nyheter. Mulig det ikke kommer nyheter idag som er kursdrivende, men regner med den fÄr seg et byks opp senere idag.
Circio presents results that further validate the circVec circular RNA platform at two international industry conferences
âGenerate substantial partnering interestâ
Lite Ă„ vĂŠre redd for datamessig herâŠâŠ
70 ganger mer effektivt 
Disse forventningene har man fÄtt servert jevnlig i 8 Är nÄ, men denne gangen gÄr det til himmels og som vanlig med en nÞktern uttrykksform.
Burde snart vekke interesse fra partner sÄ blir vi kvitt Atlas snart tror jeg!
Denne er som skapt til Ä gÄ under radaren, men er en viktig faktor for Ä forstÄ teknologien overordnet sett.
LNP=Lipid Nano Particle er den spesifikke âfettboblenâ som RNA pakkes inn i for bĂ„de overleve i blodet samt bli tatt opp i mĂ„lcellen.
LNP er/var sentral for effekt av mRNA - vaksinene mot Covid-19, sĂŠrlig siden mRNA lett blir tygd opp av enzymer i blodet.
CircRNA gir altsÄ mye bedre uttrykk av Þnsket protein (kodet av CircRNA) og den nye LNP-teknologien til selskapet er tydeligvis bedre enn hva som brukes i dagens mRNA-vaksiner.
ForelĂžpig resultat:
CircRNA - mRNA: 2-0
Ser veeeldig lovende ut!
mulig etterhvert pÄ fortsatt gode data tenker jeg partner inn med noen mrd for Ä videreutvikle og kommersialisere dette, atlas ute av bildet. Ja veien videre kan bli uhyre spennende!
Totalpakken CircRNA mÄ snart begynne vÊre veldig attraktivt og interessant for noen der ute, da med tanke pÄ potensialet for RNA-teknologien for litt av hvert.
mRNA har hele tiden vĂŠrt en dĂžgnflue, men det har vist hvilket potensiale det er i teknologien.
Viktigste grunn til at mRNA har hatt effekt, er basert pÄ hvor absurd hÞye konsentrasjoner av mRNA man har brukt i Covid-vaksinene. Noe som Þker sannsynlighet for negative bi-effekter.
Med bedre uttrykk av RNA (man trenger lavere konsentrasjon av RNA) og bedre leveringsvektorer (lnp), sÄ Þker sannsynligheten for bedre effekt og bedre spesifisitet.
Atlas lemper ut i kjent stil med engang det er litt volum. De mÄ vel nÊrme seg tomme nÄ for denne gang?
Jfr. melding 28. januar, 2025, havde Atlas 8.093.249 aktier og der er handlet et betydeligt antal gennem februar, sÄ ikke utÊnkeligt, det er de sidste aktier, der sÊlges pÄ dagens melding.
NÄ har jeg tro pÄ at markedet trenger Ä absorbere informasjonen, og at det forhÄpentligvis kommer flere investorer utenfra, samt mer informasjon fremover (partneravtaler mm.).
Men det er bare trist at hver eneste melding i praksis er fest for Atlas.
6mill aksjer igjen fĂžr denne uka.
Benytt tilbudet sÄ lenge d varer vel 
De er nok tomme i lĂžpet av uken eller allerede kanskje idag pga volumet ja.
Hvilket tilbud?
Har du fÄtt deg en posisjon du ikke kommer deg ut av? (ref. XI-chatten hvor du skriver at det er en grei aksje Ä trade)
Fy f ⊠idiot .
Ja kjÞpte akkurat litt mer pÄ 0,63 idag
Solgte litt hĂžyere tidligere
Ring meg om du er mer nysgjerrig pÄ mine handler .
99112300
Blir for dumt Ă„ komme med âtilbudâ pĂ„stander i denne trĂ„den. Det er ikke tilbud nĂ„r kursutviklinga ser ut som turstien ned fra Mount Everest.
Det er skrevet her i Ärevis om at etter neste presentasjon DA kommer de store selskapene for Ä overby hverandre for Ä fÄ kloa i denne gullklumpen. Allikevel sitter vi fortsatt Ä leker i sandkassa.
Det er helt sikkert en del her som tjener godt pÄ Ä trade her, men realiteten er at det er like lite sannsynlig at det blir noe avtale nÄ som for 4-5 Är siden.