Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Nettopp.

Tydelig at investorene nå vet forskjell på en oral presentasjon og en poster presentasjon - den dagen Crna får holde en oral presentasjon i de store kongressene er gjennombruddet et faktum

Tja, det er vel både og… Ikke så lenge siden eks Nano og Ulti sine poster-presentasjoner ble møtt med stående ovasjoner og gjerne etterfulgt av ett lite rally så fremt ikke FOMO`en rett før hadde vært helt spinnvill.

Circio er fortsatt tidlig ute i løypa og jobbe per def med in vivo Proof of Concepts. Det ville vært veldig spesielt om de hadde fått oral presentasjon på dette nå.
Ellers ok volum om dagen og Atlas er på dagens liste ned 45% av sin post. For alt jeg vet er de allerede tomme…

6 Likes

Ja og de nye data som blir sluppet har ikke vært ferdig før nå så de var ikke i posisjon for oral når dette ble besluttet.

Ingen tvil om at dagens melding er en ny bekreftelse på teknologien og dens potensiale i kombinasjon med andre leveringsteknologier.

Vil nok tro at de nye data enda en gang bekrefter kraftige forbedringer, så mye må en kunne lese mellom linjene. Om en uke har vi detaljene.

Jeg forstår meldingen slik at noen vevstyper responderer bedre enn andre og at de nå kan spisse hvilke indikasjoner/vev som skal prioriteres.

« Recently generated in vivo data further validates and strengthens the circVec
system in specific settings, and provides important context to prioritize
development areas and partnering strategy.»

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Virker som at lufta har gått ut av både kursen og aksjonærene. Hadde forventet et litt større forventningsrally.

I et selskap med dødsspirallån? :sweat_smile:

1 Like

Husk, det er like før det smeller opp. Alle intensjonsavtaler er gjort. Dersom Circio klarer å vise at…så vil følgende skje…Bemerk at dette er min egen tolkning av de NDA Circio har gjort med flere selskaper. Vi er sååå næærme😆

More Circio in the News! This recent Pharmaceutical Technology article by Patrick Lavery “Authentic Intelligence: Finding Diverse Talent in the Age of AI” features great insights from our CEO Erik Digman Wiklund.
https://lnkd.in/dZSgsuU

1 Like

Mer enn 2 år uten at døden har inntruffet. Tankekors

Bare ikke glem at dette lille poenget når man får tankene til å gå i kors:

Antall aksjer i selskapet 4.6.2024 => 9.473.813 .
Antall aksjer i dag => 90.810.904
Som altså er en økning på ikke mindre enn 859 % på mindre enn ett år. Går man lenger tilbake blir tallene ennå verre.

Samtidig kan jeg jo legge til at det nødvendigvis ikke er det dårligste loddet man kan ta i markedet i dag (og jeg har også skaffet meg en liten lyttepost selv), men historien er altså en nær døden opplevelse og ikke mye å feire.
Edit: Kan legge til denne tabellen som står i siste årsrapport
image

3 Likes

Det er flere måter å se dette på.

Den 04. juni 2024 var kursen kr. 2,737 og mcap var ca 26 millioner.

I dag er kursen kr. 0,70 og mcap ca 63 milloner.

Med en reduksjon i gjeld knyttet til bonds, nedbetalt med konverteringer fra Atlas særlig høsten 2024, fra 44,281 mill til 17,356 mill, er det altså foretatt en gjeldsreduksjon i forhold til Atlas på ca 27 mill i selskapet i 2024,

Dette kombinert med at det siste år har vært en formidabel verdioppbygging i selskapet med teknologiutvikling, cirVec 3,0 og en rekke samarbeidsavtaler, gode in vivo resultater fra studier etc., så fremstår selskapet i dag som svært billig.

Mcap juni 2024 26 mill
Redusert gjeld 27 mill
Verdiøkning 10 mill

Sum 63 mill

Så jeg vil hevde at å kjøpe aksjer i dag, et selskap med langt mindre gjeld, bedre og mer utviklet teknologi, avtaler med samarbeidsparter etc., er gunstigere og med langt lavere risiko enn det var å kjøpe eller eie aksjer den 4 juni 2024 da kursen var kr. 2,737 og det totale antall aksjer var 9.473.813.

Det å fokusere kun på antall aksjer i et selskap er misvisende.

Har man vært aksjonær lenge så kunne man eventuelt for lenge siden vurdert å forsvart seg mot utvanning for det var særlig i høsten 2024 Atlas konverterte tungt sine utestående bonds.

Nå konverteres stort sett et beløp tilsvarende de månedlige driftsutgiftene og de er gått ned fra 9 -10 mill i måneden i 2023 til ca 4 mill nå.

Dagens kurs viser at det fortsatt ikke er for sent. Men det kan stå om dager eller uker, hva vet jeg.

Kanskje får man tilslutt god avkastning også på de aksjene man har hatt i lengre tid.

4 Likes

Har trua, kjøper jevnt å trykt,fremdeles :+1::+1:

2 Likes

Og du føler for og få delt det og sutre over d ?? Jeg er en mini investor med 2-600k aksjer :laughing:

Heldigvis ser du økning om noen dager igjen også da … :nerd_face:

Du vet … det skapes volum og … jeg fanget kanskje aksjer nok til og unngå fall ned til 0,6 igjen … hvem vet !

Skuffa over fallet igjen fra 0,85 sjæl jeg … så da gikk det ut en del fra meg og …

Sånn er gamet :upside_down_face: vi er vel mange som trodde på ett tettere slipp av meldinger mot slutten av april og …

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Ok pappa

1 Like

Circio will be presenting new circVec circular RNA expression data from viral and non-viral vectors at ASGCT in New Orleans next week, come visit Thomas Hansen, Eoghan O’Leary and myself at poster 655 Tuesday 13 May from 6-7:30pm

3 Likes

Norway-based Circio Holding (Circio) plans to present new and strengthened circular RNA in-vivo data in a poster exhibit at the 2025 American Society of Gene and Cell Therapy (ASGCT) meeting in New Orleans, which will be held May 13–17, 2025 (1).

The poster (#655) will be part of a presentation entitled “circVec: A Powerful Circular RNA Expression Platform to Enhance Viral and Non-Viral Gene and Cell Therapies” on the evening of Tuesday, May 13, showcasing the latest results for Circio’s synthetic DNA and adeno-associated virus (AAV) gene therapy platforms (1). circVec is described by the company as a proprietary technology based on a modular genetic cassette design aimed at efficient biogenesis of circular RNA inside cells.

Circular RNA, or circRNA, is a type of RNA molecule that is characterized by a closed-loop structure, distinct from linear RNA counterparts (2). According to Circio, its circVec platform can potentially boost both protein expression level and durability substantially, for both viral and non-viral gene and cell therapies, contributing to the emerging role of circRNA in gene regulation and disease pathogenesis (1,2).

Circio said that the recently generated in-vivo data it will be summarizing in its presentation validates and strengthens the circVec system in particular settings; the company said the technology can be deployed in numerous therapeutic settings such as genetic medicine, cell therapy, and chronic disease (1). Circio’s goal is to make the platform the gold standard for nucleic acid and viral therapeutics.

In a multi-part interview with Pharmaceutical Technology ® Group in April 2025, Erik Wiklund, CEO of Circio, discussed some of the challenges facing smaller biotech companies, including lack of capital, employee layoffs, fewer but larger mergers and acquisitions, and a looming patent cliff—all of which are aftereffects of the COVID-19 pandemic (3,4).

“After the reset in biotech, a broad set of companies are gone, but this may create fertile ground for the future successes once the capital markets and the industry start to normalize, and hopefully this will happen during 2025,” Wiklund said (3).

Wiklund went on to reference the work that Circio has been doing on circVec.

“For a company like ours, which is building a really exciting new gene therapy technology platform, it has become difficult to fundraise in the current environment,” he said (4). “This forces companies like Circio to prioritize asset generation, picking a track and going deep in one single area, rather than to scientifically develop the platform to its full potential which would have been the standard strategy three years ago, where Big Pharma and investors were looking for technology platforms with broad therapeutic potential.”

Also in April 2025, Circio entered into a research collaboration with UK-based Entos Pharmaceuticals, under which Entos will develop and validate proteolipid vehicle (PLV) formulations of circVec DNA vectors (5). The collaboration will also include the joint development and in-vivo delivery testing of circVec with Entos’ proprietary Fusogenix PLV nucleic acid delivery technology.

9 Likes

Link?