In the poster presentation, Circio will showcase the latest in vivo results for the circVec synthetic DNA and AAV gene therapy platform. circVec circular RNA-based vectors have the potential to substantially boost protein expression level and durability for both viral and non-viral gene and cell therapy. Recently generated in vivo data further validates and strengthens the circVec system in specific settings, and provides important context to prioritize development areas and partnering strategy.
Vet de har snakket om at Atlas har sagt seg villig til å finansiere selskapet videre (uteover juni), men burde det ikke vært en børsmelding på essensen i en slik avtale?
har forstått det slik det er til Mars 26
Nei. Atlas 3 års avtalen ble inngått i mars 2023 og børsmeldt. Tillegg til avtalen ble børsmeldt i juni 2024. De kommuniserte status på web presentasjonen i mars 2025. Det står på folie i presentasjonen og CEO har skrevet det 10 april.
med slik omsetning ut dagen rekner eg med Atlas så og sei er tom ved sluttetid i dag
Kan bli gøy denne uka hvis Atlas tomme og festlige data ja
ja men rekner med Atlas er raske og konvertere men nå har vel konverteringsprisen kommet over 0,70
selskapet er pr d.d latterlig lavt prisa
meget bra omsetning ja, forsvinner vel i løpet av dagen siste rest av atlas
Siste rest fra atlas går nå snart, og neste konvertering blir høyere. Det er vel også siste mulige konvertering? Med gode resultater nå vil nok markedet prise inn en høyere sannsynlighet for partneravtale eller at Circio får hentet penger på andre premisser. Jeg tror reprisingen har startet, og at vi fra og med i dag vil få en fin opptur fremover.
Skjønner faktisk ikke at dere orker å være i denne aksjen hvor det kommer nye utvanninger like ofte som folk flest skifter truse. Men det er en fri verden.
Kanskje du forstår det etterhvert.
Helt forventet at de konverterer i forkant av det som kommer.
Jeg ser det faktisk som et godt tegn at de pusher på nå. De får færre aksjer etter kursstigning.
Selskapets gjeld går ned tilsvarende og verdien på selskapet stiger tilsvarende gjeldsreduksjonen.
gode nyheter i vente når dette kom nå ja
Dette var jo heilt forventa,reduserer jo gjeld venter vel gode nyheter og stort volum
Da tror jeg vi skal ta en privat samtale om personlig hygiene
Men fra spøk til alvor; selv om det kommer utvanninger - så har man hatt gode muligheter for å tjene gode penger på Circio de siste 6 månedene.
Litt cash til party i natt etter presentasjonen. Ikke noe å si på det et par mill går jo fort med i dragsuget i New Orleans med moro, mat, champis og damer. Tenker Wikmann, Hansen og Gaal lufter seg sikkelig noen dager. Skal man dra en skikkelig deal må man stå på.
Jeg var helt sikker på at du var invitert og på plass i New Orleans Birgitte
Jeg burde vært æresgjest:rofl:
Egentlig synd at Circio ikke skal presentere noe banebrytende på TG01 i New Orleans.
Da kunne de feiret med et heidundrende Mardi RAS.
Edit: jeg logger av og kryper stilltiende i skammekroken for råtne vitser. På den annen side kom den rekende på ei fjøl…