Sanksjonene som Oslo Børs har er vel;
A) Gi en bot
B) Stryke aksjen fra notering på OB
A - har de egentlig ikke råd til, og B - vil vel være et brudd med avtalen med Atlas uten at vi kan vite om det finnes noen plan for hva som ville skje da.
Sanksjonene som Oslo Børs har er vel;
A) Gi en bot
B) Stryke aksjen fra notering på OB
A - har de egentlig ikke råd til, og B - vil vel være et brudd med avtalen med Atlas uten at vi kan vite om det finnes noen plan for hva som ville skje da.
“this will be revisited and dealt with as we move foreward” betyr i hvert fall ikke at CEO er sikker på at kursen vil gå over en krone straks
Må bare føye til at jeg håper inderlig Circio lykkes og at nåværende aksjonærer til slutt tjener på sin vandring i dødens dal (de siste to årene). Men grunnløs hauss
Vi får se Polygon. Etter ikke å ha vært på tråden i månedsvis opptrer du nå plutselig som selvoppnevnt Djeveles Adokat. Greit nok. Men det er mulig du ikke treffer.
Har jo vært dødt fra selskapet lenge, når det først kommer noe kjøtt på beinet, så skal ikke de som motstår ørkenvandringen være velkommen til å mene ?
EW
«Minstekravet på kurs NOK 1 må naturligvis håndteres, men det er fortsatt noe mer tid å gå på»
Dette har de nok kontroll på.
Pk2k så det er ikke dødt lenger? Nei selskapet er begynt å komme i fokus og det er et godt tegn.
Godt mulig du får rett, men du får svelge disse ordene dersom du tar feil (siden du går så hardt ut). Det er ikke uvanlig at et selskap går inn som større eier. De pleier ikke å legge all vekt på kursen, men ser på selskapets teknologi og priser deretter. Vi får se hva som skjer. De må uansett over 1kr, så R/R på 0,6kr mener jeg er god! Et fint lodd.
Her synser du vel ganske greit selv, det er ikke vanlig at det gis unntak og det skal være særskilte grunner til det. Circio har kjørt aksjesplitt uten problemer tidligere. Og jeg tviler på at de vil vegre seg veldig for å gjøre det igjen hvis det er behov. Derfor fremstår avblåsingen av aksjesplitt litt merkelig.
Data fremstår gode innen en hot del a kreftforskningen (ingen ekspert) og de har nylig fått pratet om teknologien sin på en event.
Vil ikke si det dermed er helt grunnløst å ha litt troen på at noe kan skje. Hatt sansen for deg som skribent, men blitt litt negativ nelly etter ulti-smellen eller?
Etter GF kan jo styremedlemmene og ledelsen vise vei ved å handle aksjer selv
De har kjøpt aksjer senest i des 24 og har totalt ca 3,8 millioner aksjer og opsjoner. De er i samme båt som oss. Hvor mye har du?
Vesentlig mer enn de fleste i ledelsen og de som sitter i styre
Tror du mener «spleis» og ikke «splitt», for jeg tror nok ikke en splitt hadde løst problemet med +1,00 kroner i kurs
Forsøker bare å være Realistiske Roger assa
Mye fokus på avlysning av evt spleis, men lite fokus på det at CAR nevnes spesifikt nå.
Som vi har sett er det mye utrykk i milt. Det er krevende å høste T celler fra blod, utsette de for genetisk endring og gjeninsette. Dette tar typisk tre til seks uker. Hvis dette kan gjøres i pasienten?
Anekdotisk har jeg som fastlege i et annet land enn Norge en pasient med lymfom. Forsøkt all behandling, uten hell. Egentlig avskrevet som døende. Fikk være med på studie med CAR-T og er nå fri for kreft.
He, ja. sitter i noen litt mer solide aksjer også, hvor splitt er mer aktuelt.
In-vivo CAR-T kommer.
Certest samarbeidsavtale 21.november 2024 er kommet lengst, LNP tester i 6 mnd og ekstraordinært gode spleen resultater.
Atlas er vel tomme for denne gang etter omsetningen som var på onsdag. Spennende veien videre her. Har Erik en spesial investor fra usa på innerlomma? Derav avlysning spleis osv.
Dersom Atlas aksjer er på Citibank er det ca 1,5 millioner igjen pr 28.mai.
Er vel 2 dager etterslep og gikk mye onsdag. Regner med de er ute hvis ikke meget lite igjen.
CAR-T
Etter diskusjonene for noen dager siden og forskjellige teorier om hvorfor selskapet trakk tilbake spleis saken fra sakslisten på generalforsamlingen 5. juni, når det ser ut til at fristen for kurs over kr. 1,00 synes å løpe ut i feriemåneden juli, har jeg tenkt på denne problemstillingen siden onsdag.
CAR-T og circVec potensialet med denne type celleterapier er det jeg har kunnet se er den vesentlige endringen i strategien og var grunnen til min lille post tidligere i morges.
Dette er basert på et lite tilbakeblikk på web-cast presentasjonene 4. desember 2024, 26. mars 2025 og nå sist 28. mai 2025, og samligning av informasjonen i disse.
De har levert på etablering av samarbeidspartnere. Certest var allerede kommet 21. november 2024 og sendere kom 4Basebio, Entos, Lonza og noen ikke offentliggjorte samarbeidspartnere.
Da kom resultatene med ingen lever expression - og kraftig akkumulering i spleen.
På side 10 skriver de “potentially valuable opportunity in cell therapy”.
På side 15: “New spleen option, cell therapy opportunity”. “Fist data in May” med en av de ikke kunngjorte samarbeidspartnere som som skulle starte i april.
På side 14 - Certest repeat - interim data i mai "spleen delivery validation w/next. gen DNA.
På side 16 er fortsatt ikke celle terapi blant R&D topp prioriterte og CAR-T er overhode ikke nevnt den 26. mars.
Dette ble dramatisk endret nå i siste halvdel av mai.
Den første info om at de nå også hadde et program for CAR-T kom i sendingen på biotechtv.com.
I presentasjonen den 28 May har celle terapi med CAR-T plutselig fått et helt annet fokus.
På side 5 - Celleterapi “Next step / partnership” og for første gang er CAR-T nevnt -
“In vivo CAR-T”.
På side 7 - Certest og CAR-T.
På side 17 - gjentas det nok en gang og på siste side side 39.
LNP:DNA approach for in vivo CAR-T cell therapy
Dette kan ikke være noe annet enn en enorm Game Changer for potensialet til circVec.
Certest har altså fått mulig helt avgjørende eksepsjonelle resultater med spleen, som Certest har gjentatt og disse resultatene kom i mai. Videre er den minst en ukjent som har testet det samme med data i mai.
På denne bakgrunn, og fordi Next Step er partner i CAR-T, og er et område som er svært hot og potensialet ved kreftbehandling er nærmest uendelig, har jeg kommet til at det kan ikke være annen grunn til at spleis forslaget ble utsatt er at det kan foregå forhandlinger om en partner på CAR-T.