Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Sløvt av meg. Står jo i årsrapporten 2022. Ansatt 1/1/2023 (joined the management team, 500.000 share options). Har altså vært konsulent frem til da. Antakelig.

image

2 Likes

Håper han der kan sørge for en etterlengta opptur

3 Likes

Nogen med indsigt i level 2 der har mulighed for at undersøge, hvor stor posten på 0,570 reelt er? Jeg tipper det er Atlas, der ligger på køberen for at signalere købsinteresse og forsøge at starte et break out fra aflåst sideleje, men det er selvsagt bare spekulation …

Jeg har L3. Et stort gapende hull :pick:spøk til side. Har lurt på det samme selv. Hvem ? Har flyttet seg noen knepp oppover fra 0,55 den siste uka(ene).

Når går alarmen for skrinn kasse ? Rekker vi In Vivo+IP før LG må slå på tråden til Atlas ? I så fall en vesentlig forskjell i forhold til det motsatte scenarioet.

Zuckerberg finansiert Bio-HUB nettverk

Blir spennande å sjå,håper at ledelsen kan trylle fram noko

Da har noen begynt å hakke i gulvet på 0,57

Med 6 mill aksjer i nebbet så kan det gå kjapt om Atlas-affiliates har våknet etter ferien og ønsker å gjøre noe før Q2.

I disse agurktider. Noen av de siste deltakelsene som Invus (GSI-kontoen) har deltatt i:

mange gode meldinger i biotek nå,men lite action i Circio,satser på trenden i Biotek snur

1 Like

Acquisitions are back in biotech.

4 Likes

Ruben du som har oversikten hvor langt frem rekker cash i C før de må løfte en ny Atlas utbetaling

1 Like

En eller annen gang i løpet av Q4. Best case. Startet året med mnok 66 i likvider, og fikk mnok 27,5 fra transje 1. Dersom burn rate er redusert til mnok 20 eller mindre pr Q så høres Q4 sannsynlig ut. Vi får se hva Q2 melder. IP+In Vivo kan kanskje være i mål før transje 2. Det er vel det som kan dra oss opp av hengemyra sånn på kort sikt.

3 Likes

tror ikke de har fått ned burnrate i q2 der forventer jeg høyere for det koster å restrukturere og kvitte seg med ansatte, men fra q3 ja

1 Like

Neppe noen umiddelbar effekt i Q2. Enig i det, selv om head-count kanskje ikke er den største potten å ta av. Kanskje mer å hente på bruk av eksterne/konsulenter sånn på kort sikt. Det er neppe mange ansatte eller konsulenter tilknyttet Targovax OY pr i dag siden ONCOS er satt på hold. Ikke lenge til vi får svaret på Q2 i neste uke.

1 Like

Circio Holding ASA: Invitation to Circio’s first half year 2023 presentation, Thursday 24 August

1 Like

100% non event som altid … det eneste interessante bliver reelt at se, hvordan markedet reagerer efterfølgende, men personligt sætter jeg ikke næsen op efter noget som helst spændende.

1 Like

Håber ikke du får ret😉…

Hvad med in-vivo Update i det mindste?