Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Der gikk det 76k aksjer på 0,64, ett minutt etterpå så selges det på 0,61 og presser kursen ned? Merkelige greier. Targo er Targo.

1 Like

… der gik 250.000 aktier op til 0,64 inden for 15 mins, så ja, spørgsmål om tid før denne vender.

1 Like

Så lenge det ikke er det konstante trykket på salgssiden så vil kjøperne komme. Nå ligger de bare å venter på dumping. Så langt i dag ser det ut som det kanskje har endret seg litt.

Burde uansett vært en nedre grense for verdi av transaksjon.

Jeg har begynt å handle igjen jeg også.
Skulle ikke 0,6 holde får jeg uansett tenke at med positive cRNA data så skal ikke mcap ligge her nede særlig lenge…

2 Likes

Har også kjøpt i dag,fikk napp for 30 minutt sida

Hva er det vi kan forvente som innhold/effekt fra posteren på AACR når POC kommer først medio Q3 (jfr EDW på siste opptreden/Radforsk) ? Blir akademia og investormiljøet noe klokere etter dette ?

Jeg sanker videre rundt 0,60, men forventer reelt ikke at få flere aktier på dét niveau længere; må stille mig tilfreds med dét, der allerede er gået i garnet for nærværende, her på retour til kronen.

Som den evige optimist må jeg bare sige, at selskabet synes at være svært underpriset; når HC, angiveligt som eneste reelle storsælger, likviderer deres position i et tempo, markedet ikke helt kan følge med på, så vil retailers med belåning også blive presset … og så kommer spiralen. Bemærk at NordNet har en betydelig belåningsgrad af TRVX og jeg tipper flere har benyttet sig af denne mulighed for at sænke GA.

4 Likes

Observe Medical finansierer med lån me 20% rente, ikkje lett å få finansiering i desse tider

2 Likes

Har stor tro på at kursen vil stige bra de neste månedene fra dagens 0,64. De som tør å gamble nå, vil kunne tjene en god slump cash👌

2 Likes

for nye aksjonærer ja,men ikke for vi som har ingang på 10 kr

2 Likes

Da vil man naturligvis være skeptisk til å snitte ned. Vi får håpe den vil stige godt over 10 kr i løpet av 1-2 år👍

2 Likes

Eller før😊

Det er viktigere å ikke tape EK enn å tjene penger.

1 Like

HC 1,1 mill igjen for 2 dager siden,er dei tom?vil vi gå opp??

1 Like

Les side 6 i Ultimovacs sin årsrapprt. Dette er også den historiske bakgrunnen for Targovax sin RAS vaksine TG01.

T kunne hatt en tilsvarende intro.

Husk at Gaudernack fortsatt er stor aksjonær i Targovax med 720.000 aksjer. Prieta AS. Han har ikke solgt.:blush:

7 Likes

Har i det minste vært økt skatt på gevinst, så fratrekket blir ganske saftig ved realisering så lenge denne regjeringen får styre. Om det er en trøst.

Antar at HC nå tilhører gruppen tidligere aksjonærer, og at vi dermed er mye nærmere konvertering av Atlas siden det verste lavtrykket er borte vekk.

Hc er tom ja,spennande å sjå ka som skjer neste uke mtp Atlas,kurs og utvikling

En ting er at finansiering fra Atlas var ikkje det vi håpte på,men håper at noen av kriteriene Targovax fikk innvilget hindrer fullstendig krise.Når det er sagt er vel det umulig hente å penger i markedet pr D.D

Hva må kursen være for at Atlas skal tjene penger?

Jeg tænker som minimum ca. relativt 8% over 3-dages laveste gennemsnit over en 15-dages periode; men som nævnt tidligere, antages dette at være en meget risikabel tilgang til at tjene penge, da det ikke efterlader nogen form for margin (læs: sentimentet i markedet generelt) og jeg antager Atlas ser for sig et scenarie, der trumfer break even.