Når du ser responsen til aksjonærene, som mener det er store reelle effekter av forslaget som ligger til GF, tror de vel at de er blitt rike når spleisen gjennomføres, og selger seg ned til 50-øringen igjen
Svært spennende de neste årene cRNA
Det er guidet Proof of concept cRNA iløpet av september, hvor det fremheves som value inflection point. Hvorfor venter ikke ledelsen med både forhandlinger med Atlas ang finansiering og aksje splitten til dette er levert? Ugler i mosen som vanlig
Virker som de innløser Atlas relativt etter planen?
Fortsatt i worst-case scenariet jeg laget i mars tror jeg det var:
Det er jo ikke etter planen når de nå må gjøre om på avtalen ref forrige melding
Poenget var egentlig bare at de ikke virker å vente når de har muligheten til å hente penger. Hoppet de over den på 30M? Var vel noe med at de ikke kunne hente den tidligere?
Atlas has today, by a notice of conversion issued to Nordic Trustee AS,
requested conversion of convertible bonds with a nominal value of NOK 5,000,000
which, pursuant to the bond terms, are convertible into 12,820,512 new shares in
the Company at a conversion price of NOK 0.39.
Bra at de konverterer nå som det er så mye positiv stemning i aksjen. Kommer nok ikke til å påvirke i negativ retning det her….
Helt enig. Hold all informasjon tett til brystet og konverter mest mulig. Tatt rett ut av håndboka ‘Hvordan tilintetgjøre langsiktige aksjonærer’. Det er jo bare å hente nye opsjoner for ledelse om det skulle bli noe positivt.
Trekker tilbake alle positive uttalelser om EDW med umiddelbar effekt. Ved 30x opp er det mulig å søke om revurdering.
12 mill aksjer til på selgersiden kan vel ikke skade
Hvad er Atlas effektive salgskurs før tab denne gang?
På disse er det vel 0,36 ca. Ref tabellen over
Pyha, jeg troede det var 0,000003582 øre - så er det bare om at køre frem med købsordrene i morgen.
Ta alle nå, please
Da detter vel aksjen 8-10 % at.
Break(fucking great)even NOK 0,296
Hvordan kom du frem til det tallet?
De har vel tidligere krevd ekstra gebyr på en transje på flere hundre tusen pga lavt tradingvolum og da større risk for Atlas.
Er det gebyr du kalkulerer inn?
Lei av å gjenta dette. Atlas har gitt et kontant vederlag til CRNA på MNOK 1,9 pr obligasjon i den første transjen. Så da er regnestykket enkelt også denne gangen. Kontant vederlag delt på antall aksjer.
Ja noen av oss titter bare innom div tråder av og til. Men om det så stemmer så synes jeg det er merkelig at det ikke kommer tydelig fram i børsmeldingen. Kjenner man ikke avtalen og kun leser den så ser det ut som de har betalt 0,39.